پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
سپردن کار دست یک نماینده و کامل پنداشتن همه جانبه او، اشتباه استراتژیکی است که می تواند توسط شهروندان صورت پذیرد. نماینده در صورتی که بشکل مستمر زیر ذره بین نظارتی و مطالبه گری شهروندان باشد، می تواند ورزیده شده و اقدامات موثر انجام دهد. برگردید و ببینید اسم نماینده شهرتان در میان اسامی امضا کنندگان وجود دارد؟
شعار سال: نمایندگانی که طرح سوالات اقتصادی و معیشتی از رئیس جمهور را امضا نکردند، یعنی سوالی از روحانی ندارند؟ و یا اینکه ، در شرایط حاضر، چنین اقدامی را به مصلحت نمی بینند . سوال اینجاست که آیا دلار 21 تومانی و سکه 10 میلیون تومانی و پراید 80 میلیونی و ... موضوعاتی نیست که موجب سوال از رئیس جمهور شود که مدیران تحت امر شما چکاره هستند در این مملکت؟ نمایندگانی که با وجود موافقت در خصوص اهمیت این سوال ، مصلحت ندانستند که امضا کنند، لطفا بشکل شفاف بفرمایند که اقدامات نظارتی مبذول داشته برای کاهش این مشکلات را با چه رویه ای ، دنباله گیری می کنند؟

تکلیف نمایندگان بی اعتقاد به اهمیت سوالات مطرح شده و چالش های شهروندان ، همچنین بی اعتقاد به مطالبه گری از رئیس جمهور  و سایر مقامات اجرایی دولت هم شخص است. راستی چه خبر از 231 میلیون تومان؟ خوش باشید ان شاالله.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین