پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
در برخی از سرقت ها، ردپای سارق یا سارقان آنچنان نمایان است که نیاز چندانی به جستجو نیست . سوال این است که سرقت این دیوارها به درد چه کسی می خورد؟ چه کسی حاضر است با صرف وقت زیاد و بدون تخریب، اقدام به سرقت این دیوارهای حائل سوتی کند؟ مسلما کار یک کودک یا جوان ضایعات فروش و یا یک معتاد برای تامین هزینه مواد مخدر نمی تواند باشد. از مدیریت شهری تقاضامندیم، اجازه تحمیق به کسی ندهند؟
شعار سال:نصب دیوارهای حائل صوتی، از جمله راهکارهای موثر بر کاهش آلودگی صوتی در مناطقی خاص نظیر کناره های برخی از خیابان های پر تردد دارای مراکز حساس نظیر بیمارستان ها و آسایشگاه ها و بزرگراه های دارای مجاورت با مناطق مسکونی است. تخریب یا سرقت این تجهییزات ، صرفا نباید با نگاه ضبط یک شی توسط فرد غیر مالک نگریسته شود، بلکه ضرورت دارد ، بحث زیان های وارده بر بهره برداران  از نیود آن وسیله نیز، مدنظر قرار گیرد. بر این قاعده، با جرمی مضاف مواجه خواهیم بود.
 
تعداد بازدید : 6


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین