پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال تاکید کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه فیفا این است که همه رقابت‌ها برگزار شوند.
شعار سال: شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا تغییرات زیادی در فوتبال به وجود آید. کرونا باعث شد تا همه لیگ‌ها تعطیل شوند و تاکنون هم اجازه حضور هواداران در ورزشگاه‌ها داده نشده است و بازی‌ها در شرایط بسیار خاصی برگزار می‌شود.

اینفانتینو رئیس فیفا در این باره گفت: شرایط کنونی نشان داد که ما چقدر کوچک هستیم و نیاز به یک برنامه جامع جهانی داریم. به دنبال یک نقشه راه و برنامه بسیار خوب هستیم تا شرایط به حالت طبیعی خود برگردد. به دنبال درگیری و جدال با کسی نیستیم. به کار خود ادامه می‌دهیم و به توصیه‌ها گوش می‌دهیم و همچنان انگیزه خود را حفظ خواهیم کرد.

او ادامه داد: همه کشور‌ها باید از رقابت‌های خود دفاع کنند و برنامه ما هم این است که هیچ رقابتی لغو نشود. نباید فراموش کرد که بازیکنان قلب فوتبال و هواداران هم روح آن هستند. بازیکنان قهرمانان واقعی هستند و در چنین شرایطی باید از آن‌ها حمایت شود. کسی به خاطری تعطیلی و یا تعلیق هیچ رقابتی خوشحال نیست و ما به دنبال آن‌ها هستیم که شرایط برای برگزاری همه رقابت‌ها حتی با وجود کرونا مهیا شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 21 تیر 1399 ، کدخبر: 99042114955 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
با توجه به شیوع کرونا باز میگن همه مسابقات قراره برگزار بشه ؟ خب مگه از جون ورزشکارا مهمتره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین