پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۸۷۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
استاندار تهران با ابراز نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد و همچنین سمینار یا جشنواره در دستگاه‌های اداری ممنوع است.
شعار سال:  انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش تعداد مراجعین، بستری‌ها و بیماران بخش ویژه در استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر 3100 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند که 2200 نفر در بخش عادی و 680 نفر در بخش ویژه هستند.

وی با اشاره به تصمیمات مهمی که در استان تهران اتخاذ شده است، تأکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی در تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم عزا در مساجد ممنوع است.

استاندار تهران افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی به دستگاه‌های اداری، باید از برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و همایش پرهیز شود و نسبت به استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعین اقدام شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: هر کارمند و ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکند حق ورود به اداره و دریافت خدمات را نخواهد داشت، به علاوه نظارت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 22 تیر 99، کد خبر:   83848545 ،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین