پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۶۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه در بحث کنکور همیشه پای مافیا در میان بوده است، گفت: برگزاری آزمون فقط منوط به تصمیم وزارتخانه‌های مسئول و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
شعار سال: محمدعلی محسنی‌بندپی با بیان اینکه ویژگی غیرقابل پیش‌بینی ویروس کرونا تمامی استدلال‌ها را غیرواقع کرده است، گفت: متاسفانه این ویروس از پیچیدگی بالایی برخوردار بوده و دیدیم که با گرم شدن هوا نیز از بین نرفت.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات نسبت به ساختار و ویژگی‌های کرونا ویروس بسیار اندک است، افزود: ساخت واکسن کار آسانی نخواهد بود و بعد از تست آن در نمونه‌های حیوانی آزمایشگاهی که شباهت زیادی با بافت انسانی دارند میتوان نسبت به اثرگذاری آن اظهارنظر کرد.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوگانگی رخ داده در برخی موضوعات مانند برگزاری یا عدم برگزاری کنکور در پی شیوع کرونا، تصریح کرد: عدم مسئولیت پذیری یک دستگاه خاص و قدرت آن دستگاه برای اجرای سیاست‌های مبارزه با کرونا باعث می‌شود که ما رفتار‌های متفاوتی را در دستگاه‌های مختلف شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اکنون خوشبختانه وزارت بهداشت تاکیدات بسیار جدی داشته و فشار‌های زیادی آورده بنابراین، چون سیاست گذاری و اجرا توسط یک دستگاه نیست عملا ما در اجرای سیاست‌ها دچار مشکل شده ایم.

تصمیم نهایی برای برگزاری کنکور در ید اختیار وزارتخانه‌های مسئول است 

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه در بحث کنکور همیشه پای مافیا در میان بوده است، گفت: وزارتخانه‌های آموزش، علوم و بهداشت باید در خصوص کنکور تصمیم جدی اتخاذ کرده و ابلاغ کنند تا به این ترتیب بتوانیم از تبعات و عوارض بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه متاسفانه شنیده می‌شود برخی از دانشگاه‌ها به صورت حضوری نسبت به برگزاری آزمون‌ها اقدام می‌کنند، افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها انتظار می‌رود برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین صورت بگیرد تا جان دانشجویان و اساتید به خطر نیفتد.

مجلس زیرساخت‌های لازم برای برگزاری نشست‌های آنلاین را ندارد 

وی در پاسخ به این سوال که چرا مجلس جلسات خود را به صورت آنلاین برگزار نمی‌کند، تصریح کرد: این موضوع را بررسی کرده‌ام متاسفانه زیرساخت‌ها در این بخش کافی نیستند،  اما حضور در مجلس با رعایت کامل نکات بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان اگر می‌توانند در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور اطمینان خاطر ایجاد کنند مجاز به برگزاری آزمون هستند در غیر این صورت باید از خیر آن بگذرند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹، کدخبر:۵۰۰۵۶۸، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین