پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۸۶۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: آزمون کتبی دکتری به‌صورت حضوری و شناور و آزمون شفاهی آن به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
شعار سال: مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد زمان و نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری را تشریح کرد.
رضا همدانچی در تشریح جزییات برگزاری آزمون جامع دکتری، اظهار کرد: آزمون جامع دکتری شامل دو بخش آزمون کتبی و شفاهی است که براساس تصمیم نهایی دانشگاه آزاد، آزمون کتبی جامع دکتری به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی دکتری از یکم تا ۳۱ مردادماه به‌صورت شناور برگزار می‌شود، گفت: به این صورت که هرکدام از واحد‌های دانشگاه آزاد، به فراخور شرایط می‌توانند در این بازه زمانی امتحان را برگزار کنند.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: دانشجویان برای این آزمون می‌توانند به واحد‌های دانشگاهی محل سکونت و یا نزدیک‌ترین واحد مراجعه کنند.

همدانچی از برگزاری آزمون شفاهی دکتری به‌صورت مجازی خبر داد و افزود: داوطلبان برای آزمون شفاهی باید با هماهنگی مدیر گروه دانشکده خود از طریق «سامانه دان» اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری راه دانا، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۶۲۳۹۱۰، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین