پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند برگزاری کلاس‌های عملی را بیش از این نیز به تعویق بیندازند.
شعار سال: علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره برگزار نشدن کلاس‌های عملی و امتحانات این دروس و میزان مجاز بودن دانشگاه‌ها در به تعویق انداختن برگزاری آن اظهار کرد: دانشگاه‌ها حق دارند با توجه به شرایط حساس کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیش از این نیز برگزاری کلاس‌های عملی را به تعویق بیندازند.

او ادامه داد: با توجه به تشدید بیماری و اولویت حفظ سلامت دانشجویان و استادان، اگر دانشگاه‌ها شرایط را به گونه‌ای ارزیابی کنند که با برگزاری این کلاس‌ها و آزمون‌ها ممکن است مشکلی برای دانشجویان به وجود بیاید، می‌توانند کلاس‌های عملی را بیشتر از این هم به تعویق بیندازند.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره احتمال ارائه نشدن دروس عملی در ترم آینده با توجه به شیوع کرونا افزود: امکان لغو ارائه دروس عملی و برگزار نشدن امتحانات عملی وجود ندارد و فقط برگزاری آن به تعویق می‌افتد.

خاکی صدیق درباره اعتراض برخی دانشجویان به نمره آزمون‌های مجازی و امکان برگزار شدن دوباره این آزمون‌ها بیان کرد: این امر بستگی به دانشگاه دارد و دانشجویان اعتراض خود را رسمی منعکس کنند؛ استادان مربوطه بر اساس آئین نامه باید به دانشجویان معترض پاسخ دهند و برای این دانشجویان، مورد به مورد تصمیم گیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 19 تیر  1399 ، کدخبر: ۷۴۱۶۴۴۴ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین