پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
در انتظار بررسی مجدد طرح جذب در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم هستیم

شعار سال: کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی می‌گویند: در انتظار بررسی مجدد طرح جذب در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم هستیم.

نمایندگان جامعه کارگزاران بیمه کشاورزی در تماس با ایلنا، از انتظار طولانی برای تصویب نهایی طرح جذب خبر دادند.

از قرار معلوم، طرح جذب کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی برای چندمین بار از شورای نگهبان به مجلس بازگشته و بایستی اصلاحات مشخص شده توسط نمایندگان مجلس در آن اعمال شود.

کارگزاران می‌گویند: این طرح اواخر مجلس قبل، از شورای نگهبان بازگردانده شد؛ منتها اکنون بیش از یک ماه است که در انتظار هستیم در دستور کار نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

در حال حاضر سه هزار کارگزار صندوق بیمه کشاورزی در انتظار تصویب نهایی طرح جذب در مجلس هستند؛ نمایندگان آن‌ها می‌گویند: انتظار ما این است که نهایتاً تا آخر تیرماه، طرح جذب در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار بگیرد.

آن‌ها تاکید دارند که نمایندگان مجلس یازدهم بایستی سرگردانی و بلاتکلیفی کارگزاران را در نظر بگیرند و در اسرع وقت به مساله رسیدگی کنند.

طرح جذب کارگزاران صندوق بیمه روستایی در بدنه دولت، مدتهاست که درگیر اصلاح و بررسی در مجلس و شورای نگهبان است؛ براساس این طرح، کارگزاران بایستی به عنوان کارگر دائم در بدنه دولت جذب شوند. کارگزاران بیمه کشاورزی بدون قرارداد ثابت و بعضاً بدون برخورداری از بیمه مشغول به کار هستند؛ آن‌ها از فقدان امنیت شغلی و دستمزد مکفی رنج می‌برند و مدتهاست که برای جذب در بدنه دولت مطالبه‌گری می‌کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دهقان نیوز، تاریخ انتشار 18 تیر    99، کد خبر:   54699، www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین