پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۸۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
غول انرژی روسیه، گازپروم‌نفت، صادرات نفت خام از میدان نووی پورت خود در قطب شمال را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرد که اولین محموله ۱۴۴هزار تُن نفت خام در بندر یاندای چین تحویل داده شده است.
شعار سال: غول انرژی روسیه، گازپروم‌نفت، صادرات نفت خام از میدان نووی پورت خود در قطب شمال را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرد که اولین محموله ۱۴۴هزار تُن نفت خام در بندر یاندای چین تحویل داده شده است.

مسیری که یک نفتکش باید از مورمانسک روسیه تا بندر یاندای چین طی کند از دریا‌های قطبی و سه اقیانوس می‌گذرد و ۴۷ روز طول می‌کشد.

آناتولی شرنر، معاون فروش و لجستیک مدیرکل گازپروم‌نفت، گفت: تجربه موفق فروش نفت قطب شمال در بازار اروپا و آسیا اقیانوسیه، به گازپروم‌نفت اجازه می‌دهد تا نفت خام نووی پورت را به نفتی با ویژگی‌های منحصر به فرد لجستیکی برای شرکای آسیایی تبدیل کند.

وی اضافه کرد: با توجه به هدف این شرکت برای توسعه جغرافیای عرضه نفت قطب شمال، توسعه همکاری با خریداران چینی و سایر کشور‌های آسیا اقیانوسیه، از اهمیت استراتژیکی برای ما برخوردار است.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد ۲۴، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:۸۷۱۵۶:www.mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
بشر به چه فناوری هایی دست پیدا کرده که از کجا تا کجا نفت صادر می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین