پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان این‌که 5 درصد بودجه گیلان به منابع آبی و مدیریت آب اختصاص دارد، گفت: دو سد پلرود و شفارود و 11 سد لاستیکی برای استان گیلان در امر مدیریت آب در نظر گرفته شد.

شعار سال: «کیوان محمدی» ، با بیان این‌که کشاورزی یکی از محورهای اصلی اقتصاد گیلان است، اظهار کرد: 11.7 درصد از بودجه گیلان به این بخش اختصاص پیدا کرده است، از این‌رو دولت برای حمایت از کشاورزان نگاه ویژه‌ای به چای و برنج دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان افزود: کشاورزی علاوه‌بر تأمین معیشت و غذای مردم در تقویت تجلیات گردشگری استان نیز سهم بسزایی دارد. بسیاری از مردم ایران، باغات چای و زیتون و مزارع زیبای برنج را در کنار سایر تجلیات طبیعی گیلان و مازندران در خاطرات خود دارند.

وی با بیان این‌که 5 درصد بودجه گیلان به منابع آبی و مدیریت آب اختصاص دارد، یادآور شد: دو سد پلرود و شفارود و 11 سد لاستیکی برای استان گیلان در امر مدیریت آب در نظر گرفته شد و یکی از اهداف این سدها جلوگیری از ورود آب رودخانه‌ها به دریاست.

این مقام مسئول در خصوص صنعت در گیلان،‌ خاطرنشان کرد: مسأله اشتغال به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم در گیلان است و این امر بدون توجه به صنعت بهبود نخواهد یافت. در این راستا دولت در سال 95 مبلغ 16 هزار میلیارد تومان جهت تقویت صنعت در نظر گرفته که امیدواریم تا پایان سال روند رو به رشد اقتصاد و صنعت را شاهد باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 23 شهریور 95 ، کد مطلب: 95062314598: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین