پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
منطقه اردبیل، در هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار، تولیدکنندگان و دستگاه‌های ذی‌ربط در محل سالن شهید باهنر استانداری اردبیل، موانع و مشکلات صنایع استان بررسی و مصوبات لازم برای اجرا تصویب شد.
شعارسال: موانع و مشکلات تولیدکنندگان استان اردبیل بررسی شد.
«مجید خدابخش» استاندار اردبیل با تقدیر از فعالیت تولیدکنندگان استان تصریح کرد: در خصوص مسأله راه و زمین باتوجه به اختیارات استانداری پس از طی روند قانونی می‌توانیم در جهت برطرف کردن مشکلات صنایع نسبت به اعطای زمین از محل اراضی ملی اقدام کنیم.

خدابخش در ادامه به وجود منابع معدنی کانی سیلیس در استان اشاره کرد و گفت: ما از مسئولان شرکت تسنیم نوش انتظار داریم تا نسبت به تولید ظروف شیشه‌ای محصولات خود طبق قول‌های داده شده در داخل استان اردبیل اقدام کنند.

استاندار اردبیل مشکل تأمین آب مجتمع تولیدی آرتا پلاست را یادآور شد و گفت: بهتر بود پیش از احداث واحد تولیدی نسبت به انجام مطالعات در زمینه برآورد نیاز به منابع آبی برای طرح‌های توسعه اقدام می‌شد. اما هم‌اکنون باید همه نهاد‌های ذیربط بخصوص آب منطقه‌ای و آبفا دست بکار شوند تا مشکل آن رفع و موانع پیش روی برای اشتغال برطرف شود.

در این جلسه «سیدحامد عاملی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به مشکلات و موانع صنایع نیمه فعال و راکد استان و پروژه‌های بالای 60 درصد پیشرفت استان اشاره کرد و افزود: مشکلات شرکت‌های پالایشگاهی پترو سائین اردبیل در تأمین زمین، پترو آذر شید در راه دسترسی و شرکت دانش بنیان بهسان تکاپو تدبیر که در زمینه تولید هیدرو کربن‌های سنگین از لاستیک‌های فرسوده فعالیت می‌کنند در زمینه موانع قانونی حمل و نقل محصولات است.

وی هم‌چنین مشکلات شرکت تسنیم نوش را در عدم تأمین تسهیلات و برق هم‌چنین شرکت آرتا پلاست در تأمین منبع آب طرح‌های توسعه‌ای دانست و گفت: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکلات قابل رفع است.

نماینده شرکت آب منطقه‌ای نیز به تشریح اقداماتات در راستای برطرف کردن مشکل تأمین آب این واحد تولیدی پرداخت و گفت: برای این منظور طرح مطالعاتی به یک شرکت مشاور تعرف شده است و این شرکت نهایت تا 5 ماه دیگر گزارش نهایی و راهکار رفع این مشکل را ارائه خواهند داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 خرداد 1395، کد خبر: 95031308107، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
به جای اینکه به تولید کنندگانبها بدن بهشون تسهیلات بدن چوب لای چزخشون میذارن خیلی ها دارن ازا ین راه نون در میارن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین