پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری همایش شرکت های برتر منطقه آذربایجان گفت: اراده استان برای برگزاری طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان ستودنی است.
شعارسال: محمدحسین فرهنگی روز شنبه در گفت و گویی افزود: طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان با عنوان 'ایران تک' که با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی استان، اتاق بازرگانی تبریز و برخی از دستگاه های اجرایی برگزار می شود، یک نوع سیاست تشویقی برای ارتقای عملکرد شرکت ها و واحدهای تولیدی منطقه است.

وی اظهار کرد: این ارزشیابی و ارزیابی عملکرد علاوه بر جنبه تشویقی می تواند به معرفی و تبلیغ هر چه بیشتر شرکت ها منجر شده و شرکت ها را به الگو برداری از واحدهای دارای رتبه های برتر وادارد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم نفس قضیه که چنین اراده ای در استان وجود داشته و مجموعه هایی در این عرصه برنامه ریزی و فعالیت می کنند قابل احترام و تقدیر است.

فرهنگی تاکید کرد: به طور قطع آثار چنین اقداماتی به نفع توسعه پایدار استان بوده و موجب تحقق سریع اهداف سند چشم انداز توسعه در منطقه و همچنین عملی شدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و همچنین نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی در ۳ استان آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، چهارمین دوره طرح معرفی برترین شرکت های منطقه آذربایجان را در مهر ماه سال جاری برگزار می کند.

شرکت های حاضر در این طرح مشتمل بر ۵۰۰ شرکت فعال در گروه های صنعتی مختلف است که دارای فروش بالای ۴0 میلیارد ریال در سال ۹۳ هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور1395، کد خبر: 56836 ، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
تا هدف و نیت اصلی این رتبه بندی مشخص نشود، چندان کار پر اهمیتی محسوب نمی گردد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین