پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
شرکت غیرپاسخگو و غیرمشتری مدار و نسبتا انحصاری، اگر میلیارد دلاری هم بفروشند از دیدگاه من مشتری، جایگاهی نداشته و ندارد. شرکتی که حاضر به پاسخگویی به شکایات مشتریان (حتی شکایات رسانه‌ای شده) نیست، از دیدگاه من مشتری، فاقد هرگونه مزیت و محبوبیت است. تا عزیزان مدیرمان با چه عینکی به اول بودن خود نگاه کنند. محض اطلاع، شکایات مکرر ما از مرکز مخابرات شهید مدنی خیابان کبکانیان تهران!

شعار سال:به گزارش اداره کل ارتباطات  و امور بین‌الملل  شرکت مخابرات ایران در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها در میان پانصد شرکت برتر ایران،شرکت مخابرات ایران ، ضمن دستیابی به رتبه برترین شرکت ایرانی در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور موفق شد، عناوین شرکت پیشرو، بالاترین رتبه فروش، بالاترین ارزش افزوده، درگروه ارتباطات و مخابرات بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص دهد.
 
 در این ارزیابی ،شرکت مخابرات ایران ، عناوین شرکت پیشرو،از نظر شاخص فروش در گروه «ارتباطات و مخابرات» رتبه اول ، از نظر شاخص‌های ««ارزش افزوده » رتبه هفتم ، از نظر« درآمد و فروش» رتبه چهاردهم را بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داد.
 
این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی (رشته‌های مختلف کسب‌وکار)، گسترش رقابت بین بنگاه اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور صورت می گیرد .
 
در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره‌وری کل عوامل» معرفی شدند.
 
سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیست‌وسومین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت‌ها بوده است.
 
سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی» و «شفاف‌سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایستنا ، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399  ، کدخبر: 121104،www.ictna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
با توجه به اينكه مردم از سرويس هاي خانگي اينترنت مخابرات 93 درصد گله مندن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین