پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
مدام از شرکت مخابرات در حال شکایت کردن هستیم. ما را در یک چرخه ناکارآمد مثلا پاسخگوئی و بررسی درگیر کرده اند. باید به مدیر عامل محترم شرکت مخابرات گفت خودتی برادر من. اگر توان اداره نداری، استعفا بده. آقای وزیر، شکایت ما از شرکت مخابرات را در دوره کسالت دیده اید؟
شعار سال: شرکت مخابرات با عمری فعالیت انحصاری و شبه انحصاری، گویا عادت به رفتار ارباب رعیتی و عدم پاسخگوئی پیدا کرده است. اینترنت را قطع می‌کند و کررا با ۲۰۲۰ تماس برقرار می‌شود و با رگولاتوری ارتباط می‌گیریم و ..، اما از رفع مشکل خبری نیست. بعد از یک هفته ارتباط را برقرار می‌کنند و در خصوص علت قطع می‌پرسیم، جواب نمی‌دهند و نخود سیاه می‌فروشند. مثل آب خوردن در روز روشن دروغ هم می‌گویند. در هر دادگاهی آماده دفاع هستیم (بعد از افشاگری خوب رسانه‌ای، ان شاالله وارد وادی پیگیری حقوقی از طریق دیوان و دادگاه با طرح شکایت حقوقی هم خواهیم شد).

هنوز بعد از حدود یک ماه از داستان (۲۳-۳۰ تیرماه قطع شدگی داشتیم)، در چرخه سرکاری پیگیری ۲۰۲۰ و سازمان رگولاتوری درگیر هستیم. اپراتورهائی که اصلا نمی‌دانند ماجرا چیست و صرفا برای رفع تکلیف زنگ می‌زنند و..

آقای وزیر جوان، در دوره درگیری با بیماری کرونا که در محل کار حضور داشتید، با توجه به طرح مکرر رسانه‌ای موضوع، آیا گزارشات رصد روزانه رسانه‌ها را مطالعه کرده اید؟ آیا توجه شما به گلایه مکرر ما جلب شد؟ یا اینکه،..
 
تعداد بازدید : 8
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین