پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
امیر حسین جلیلوند در یادداشتی به بیان چند نکته و سوال درباره شبکه ملی اطلاعات از مخالفان عملکرد وزارت ارتباطات پرداخت و اظهار داشت؛ جوری به جهرمی انتقاد نکنید که اگه فردا، شما مجدد سکاندار بخش ارتباطات کشور شدید جلوی مردم، حرفی برای گفتن نداشته باشید.
شعار سال:چند سوال درباره شبکه ملی اطلاعات از مخالفان‌عملکرد وزارت ارتباطات

۱. در دوران پساجهرمی قراره چه اتفاقی رخ بده که مصداق اجرایی شدن شَما از دید شما باشه؟

۲. آیا در پساجهرمی، هیچ‌ فرد ایرانی در تلگرام و واتس‌اپ فعال نخواهد بود و قراره همگی به پیامرسان‌های داخلی بریم؟ و اگه بریم اونجا دیگر هیچ مفسده‌ای نخواهد بود؟

۳. آیا در پساجهرمی، این دوستان منتقد، صفحات توییتر و اینستاگرامشون همراه با فالوورهای چند ده هزار تایی‌ رو رها خواهند کرد و به پلتفرم‌های بومی خواهند رفت یا خود را تافتهٔ جدا بافته از مردم میدانند؟

۴. آیا در پساجهرمی، یعنی دیگر هیچ فیلترشکنی اعم از پولی و رایگان در دسترس هیچ ایرانی‌ای نخواهد بود؟ البته امیدواریم که چنین شود و صدالبته خواهان این هستیم که مافیای فروش فیلترشکن‌ها و پشت‌پرده‌ی این جریان به مردم معرفی شود.

۵. آیا در پساجهرمی، وزیر ارتباطات قرار است وظیفهٔ رییس پلیس فتا، رییس سازمان تبلیغات، رییس صداوسیما، وزیر ارشاد و امثالهم را بر عهده گیرد و مانع هرگونه بی‌عفتی در فضای مجازی شود و آمار ناهنجاری‌های فضای مجازی به صفر برسد؟

۶.آیا کسانی که امروز جهرمی رو به کم‌کاری در این بخش متهم می‌کنن، یادشون رفته سال‌ها خودشون متصدی این حوزه بودن؟ البته آن زمان خیلی از مردم وزیر ارتباطات رو نمیشناختن که ازش مطالبه‌گری کنن و مواقعی که کوسه‌ها کابل‌های اینترنت رو میخوردن و اینترنت قطع میشد، وزیر ارتباطات رو میدیدن!

۷. آیا بهتر نبود انرژی و بودجه‌‌ای که در این ۳ سال برای ترند کردن هشتگ‌های #وزیر_روحانی و #استعمار_مجازی و یا ساخت کلیپ‌‌ علیه وزیر در کانال‌های محرمانه و نیمه محرمانه و ۶۰ درصد محرمانه و ۸۰ محرمانه و امثالهم صرف شد، در مسیر تولید محتوای فاخر به کار گرفته می‌شد؟

۸. امیدوارم همگی این نکته رو به خوبی متوجه بشیم که ریشه‌ی بسیاری از مشکلات اخلاقی و ناهنجاری‌ها در فضای مجازی رو باید در فضای حقیقی جُست‌وجو کرد و کمی هم از مجموعه‌های فرهنگی و ارشادی کشور بخوایم تا اقدامات خیلی گسترده‌تر و بیشتری رو در حوزه‌ی کاری خودشون انجام بدن.
 
۹. خلاصه جوری به جهرمی انتقاد نکنید که اگه فردا، شما مجدد سکاندار بخش ارتباطات کشور شدید جلوی مردم، حرفی برای گفتن نداشته باشید. دوستان حتما به خاطر دارن که در سال۹۲ ضریب نفوذ اینترنت همراه نزدیک به صفر و اینترنت ثابت ۷ درصد بود؛ آماری که الان برای نت همراه ۹۱ و نت ثابت ۱۱ درصده.
 

پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی امتداد
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین