پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
گویا واقعا آقای آذری جهرمی باورش شده که منظور تاکیدی مقام معظم رهبری بر رئیس جمهور جوان، شخص ایشان است؟ به تصویب کنندگان سن ۴۵ سال برای ریاست جمهوری کنایه می‌زند و سن بعثت پیامبر را قیاس مع الفارق می‌گیرد.
شعار سال:در مصاحبه با برنامه «یه روز تازه» از گروه اجتماعی شبکه پنج که از ابتدای هفته تا چهارشنبه هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۹ و به مدت ۱۲۰ پخش می شود، بیان داشته است که هدف آن کسانی که این موضوع را مطرح کردند این بود که بخواهند حسادت ایجاد کنند که علیه من فضاسازی شود.‌‌ هر چند که الان مجلس دنبال حداقل گذاشتن برای سن ریاست جمهوری است و علی‌رغم اینکه پیامبر در ۴۰ سالگی به بعثت رسید پیشنهاد دادند که حداقل سن ریاست جمهوری را ۴۵ سال تعیین خواهند کرد.

باید خدمت وزیر جوان عرض کرد که آخه دوست عزیز، چرا فکر می کنی که بر علیه شما باید فضاسازی صورت بگیرد؟ عملکرد غیر قابل دفاع شما در نظارت بر شرکت مخابرات و عدم پاسخگو نمودن این شرکت، حجت را بر هر شهروندی تمام می کند. نیازی به فضا سازی و زمین سازی و پشت سر گوئی و پیش رو گویی هم نیست.
ضمنا دکتر محمد را می شناسید؟ اگر نه ، بیشتر تحقیق کنید.
 
تعداد بازدید : 25


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین