پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
بعد از نقدهای انجام شده توسط حضرت آقا در خصوص فضای مجازی و اینترنت و ... ، آقای آذری جهرمی اقدام به ارایه توضیحاتی چند در این خصوص نمودند. برخی از کارشناسان ، توضیحات ایشان را نوعی توهین و گستاخی قلمداد نموده و برخی دیگر، آن را همراستائی با دغدغه های حضرت آقا دانسته اند .برخی از رسانه ها نظیر اخبار خاص، با نگاهی بدبینانه به این صحبت ها نگریسته و تقاضای ورود دستگاه های نظارتی را دارد.

شعار سال : چند روز پیش ،حضرت آقا در گفتگوی تصویری با اعضا هیئت دولت فرمودند: من می‌بینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمی‌شود. خب الان شبکه‌ ملّی اطّلاعات اجزائی دارد، این اجزا باید در زمان‌بندی‌های مشخّص تحقّق پیدا کند؛ آدم می‌بیند که تحقّق پیدا نمی‌کند، از زمان‌بندی‌ها عقب‌ند؛ یا سیاست‌های اصولی‌ای در زمینه‌ پهنای‌باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاست‌ها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد اینجانب است.

بعد از آن توصیه ها ، آقای آذری‌جهرمی نه‌تنها عذرخواهی نکرد و حداقل برای ظاهرسازی هم که شده، اعلام ننمود  که عقب‌ماندگی‌ها را جبران می‌کند، بلکه با گستاخی تمام در یک گفتگوی تصویری می گوید :آنهایی که امروز مطالبه‌گرند از شبکه‌ ملی اطلاعات، خودشون بزرگ‌ترین کاهل‌ند در حوزه مسئولیتی خودشون! این را  بارها گفتم! الآن هم می گویم. یعنی اگر آنها وظایف‌شون را درست انجام داده بودند، این اتفاقات نمی‌افتاد!

آذری جهرمی همچنین بیان نموده که ، قانون‌گذاری در این حوزه خوب است و در صورت تصویب آن را اجرا می‌کنیم اما جای این مباحث در رسانه نیست، در کمیسیون نظر خودمان را می‌گوییم/ در کجای دنیا Gateway  را به نهاد نظامی می‌دهند که در اینجا می‌خواهند بدهند؟

مسلم باید دانست که مخاطب صحبت های آقای جهرمی، تقابل با فرمایشات حضرت آقا نبوده و نقد همکاری های بین بخشی، مدنظر ایشان است . ای کاش هم آقای اذری جهرمی شفاف تر صحبت کنند و هم عزیزان ما در رسانه خاص، با شدت کمتری برخورد سلبی ، نشان دهند.

تعداد بازدید : 38

 

تعداد بازدید : 26

 

برگرفته از کانال تلگرامی اخبار خاص و سایت آخرین خبر

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین