پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
از ما اصرار بود و از خیلی از دوستان انکار . می گفتیم دعا کنید، حداقل خداوند این وزیر چت باز و فعال در شبکه اجتماعی رو سلامت نگهداره، می گفتن آقا شایعه درست نکن. خوب این عکس هم سند اثبات حقانیت ما . وزیر جون نبودی ببینی شرکت مخابرات چند تا شاکی آدامس پیدا کرده و قراره به هر قیمتی شده ، از خجالت این شرکت در بیان . مطمئن بودیم اگه بودی، حتما پیگیری می کردی . خوب ، حالا به نمایندگی از آدامس های منتظر ، منتظر پیگیری ها هستیم .

شعار سال: آقا الکی گیر ندادیم ها، به چندتا از همکاران زنگ زدیم و طرح مسئله و استمداد طلبی کردیم، فکر می کنی، چی گفتن؟ محترمانه و یواشکی گفتن،آقا ما رو بی خیال ، نون ما رو آجر نکن . ما که نفهمیدیم از چی حرف می زدند. هر چقدر هم اصرار کردیم برای راه اندازی کمپین رسانه ای ، بشکل خودکار و رگباری می گفتن ، بی خیال ، بی خیالش شین ، نمی تونیم حرفی بزنیم بی خیال شین و ... .

اما چندتاشون اومدن میدون. ماجرا از این قراره که شرکت مخابرات در خصوص خدمات رسانی اینترنت ، خیلی مشکل داره و دلش خواست وصله ، دلش نخواست قطع . دلش خواست 2020 جواب می ده ، دلش نخواست جواب نمی ده . دلش خواست رسیدگی می کنه، دلش نخواست باید بری مرکز مخابرات . همون مراکزی که احتمال کرونائی شدن توش زیاده .

حالا اطلاع می دی به 195 ، ثبت شکایت می کنی ، می بینی بعد از چند روز بهت جواب دادن که مشترک بدهی داشته ، آخه پدر آمرزیده ناحسابی، اگر بدهی داشتیم که حداقل خط باید یک طرفه یا قطع می شد. توی روز روشن توی صورتت زل می زنند و بشکل نجیبانه ای دروغ می گن .

بگذریم ، اول صبحی و بعد از نماز صبح می ری سامانه 195 تا ثبت شکایت مجدد از مخابرات کنی، می بینی گزینه مخابرات در انبوه گزینه ها وجود نداره ( معجزه هزاره سوم اینه دادا) . زنگ می زنی 195 ، بعد از 5 دقیقه که نفر اول هستی، ارتباط قطع می شه. آدامس بازی در میاری و مجددا زنگ می زنی، بعد از چند دقیقه اپراتور خواب آلود گوشی رو بر می داره و بعد از شنیدن حرف ها می گه ، ثبت شکایت کردم و می گم مگه من هنوز گفتم که شکایت اصلی چیه. با بی حوصله گی و خواب الودگی می گه بفرما ( بفرمائی که با ترجمه لحن، شبیه بنال بود تا بفرما).

خلاصه ، چند نفر پیدا شدن که می خوان سرشاخ بشن . حداقل در حد عمل به تکلیف که می شه . حالا خواستم گفته باشم که شنیده باشید. بنظر می رسه که اگه مسئله حل نشده ، کشدار می شه . لذا منتظر پیگیری های شما هستیم وزیر جان . تنت سلامت مهندس.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین