پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
آذری جهرمی مدعی شده اند که به ۶۱ هزار پیامک کاربران در ده محور اصلی پاسخ داده است. سوال افکار عمومی این است که پاسخگویی جناب وزیر گزینشی بوده یا فراگیر؟ اگر فراگیر است، چرا با وجود صد‌ها بار پیگیری شکایت از مرکز مخابرات شهید مدنی خیابان کپکانیان تهران، رسیدگی خاص صورت نمی‌گیرد؟ فامیله جناب آقای جهرمی یا پارتی داره؟ یا مسئله برایتان مهم نیست؟

شعار سال:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم،‌ گزارشی از تعداد پیامک‌های ارسالی کاربران را منتشر کرد که مطابق آن، از سال ۱۳۹۸ تا کنون به ۶۱ هزار پیامک پاسخ داده شده است.

محمدجواد آذری جهرمی در آخرین روز فعالیت خود در دولت دوازدهم، در اینستاگرام نوشت: پیامک‌ها در کنار شبکه‌های اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود. این گزارش از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمده آنها را پیگیری کنم. خاطرات خوبی از این نوع تعامل با مردم برایم ایجاد شد، به ویژه وقتی محدود ناسزاها به لبخند رضایت و رفاقت‌ها بدل شد. در هر حال از امروز مسئولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت. اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
 
مطابق گزارش منتشرشده از سوی آذری جهرمی،  ۶۱ هزار و ۲۴۵ پیام از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰، از طریق پیامک ارسال شده است. از این تعداد پیامک، ۲۲ درصد مربوط به شکایت از اپراتورها بوده است. ۱۸ درصد پیام‌ها مربوط‌ به درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، ۱۵ درصد مربوط‌به شکایت و انتقاد از خدمات پستی، ۱۵ درصد مربوط به درخواست اشتغال بوده که شرح این پیامک‌ها در زیر آمده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری وب زوم  ، تاریخ انتشار: 3 شهریور1400، کدخبر: ، webzoom.ir،6566

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین