پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۹۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان با وعده فروش صندلی پزشکی در این دانشگاه هشدار داد.

شعار سال: «احمد حیدری» سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگویی درباره وعده فروش صندلی دانشگاه آزاد در رشته‌های پزشکی و داروسازی به قیمت‌های ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان در فضای مجازی، گفت: همه این وعده‌ها دروغ است و ما هیچ موردی از صندلی‌فروشی در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم. سال گذشته نیز با کمک پلیس نیروی انتظامی به ویژه "سردار حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ تیم‌های مختلفی در این زمینه دستگیر شدند.

حیدری در ادامه با اشاره به سوء استفاده از علاقه‌مندی داوطلبان به رشته‌های پزشکی و داروسازی گفت: سال گذشته مشخص شد که این افراد همگی کلاهبردار بودند و کارهایشان همگی براساس شایعه بوده است. از آنجا که تقاضای زیادی از طرف داوطلبان برای تحصیل در رشته‌های پزشکی،‌ داروسازی و دامپزشکی وجود دارد، ممکن است برخی از این شرایط سوءاستفاده کرده و کلاهبرداری و شیادی ‌کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما هیچ موردی از صندلی‌فروشی در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم. بعضی از آنهایی هم که دستگیر شدند مشخص بوده که کلاهبردار بوده‌اند و به این شیوه‌ از مردم کلاهبرداری کردند. در ادامه شناسایی کلاهبرداران، عملا داوطلبان و افرادی که وارد این فضاها بودند، به عنوان مال باخته شناسایی شدند.   

وی در پاسخ به این سوال که کلاهبرداران اغلب این وعده را به داوطلبان کنکور می‌دهند که به شرط دریافت کارت دانشجویی از آنها مبلغ را دریافت می‌کنند، گفت: هر مورد و متخلفی در این زمینه باشد باید به ما معرفی شود تا ما آنها را به نیروی انتظامی و یا نهادهای نظارتی معرفی کنیم. همه این وعده‌ها دروغ است،‌ زیرا اگر این وعده را ندهند، کسی به آنها پولی نخواهد داد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سال گذشته شیوه برخی از کلاهبردارانی که بازداشت شده بودند، به این صورت بود که بخشی از پول را گرفته بودند و به داوطلبان گفته بودند که بخش بعدی پول را در آخر کار بدهند، اما همان بخشی که ابتدا پرداخت شده بوده با کلاهبرداری بوده و عملا داوطلبان کنکور مال باخته شدند.

حیدری با بیان اینکه دانشگاه آزاد به سلامت برگزاری کنکور مطمئن است، گفت: در سال گذشته اکیپ‌های مختلفی از کلاهبرداران صندلی فروشی در دانشگاه آزاد دستگیر شدند و دانشگاه آزاد به سلامت برگزاری کنکور توسط سازمان سنجش و دستگاه‌های نظارتی اطمینان دارد و از طرفی دانشگاه آزاد در درون خود نیز نظارت واقعی را انجام می‌دهد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همه کانا‌ل‌ها در این رابطه کلاهبرداری هستند و داوطلبان نباید به این آنها اطمینان کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه مورد خرید و فروش صندلی در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم و من به عنوان سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی چنین مواردی را تکذیب می‌کنم و از داوطلبان می‌خواهیم اطمینان نکنند، زیرا اینها کلاهبرداری و اخاذی از مردم است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، به تاریخ:‌ ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۴۱۹۴۸، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
چه جالب که هنوز هم مسئله فروش صندلی دانشگاه را در سیستم آموزشی نتوانسته اند برطرف کنند. این نفوذی ها چه کسانی هستند که راحت نتیجه زحمات یک عده دانش آموز پر از آرزو را در ازای پول به دیگری می فروشند و هدر می دهند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین