پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۱۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
شهلا حیدری، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه ای اظهار داشت که خبر راه اندازی معاملات بورس مسکن می توانست اتفاق خوب و جذابی باشد اما باید دید در آینده چه اتفاقی را رقم خواهد زد ، بازار روزهای سختی را پشت سر گذاشته و قدرت نقدینگی می تواند بازار را نجات دهد پس بهتر است سهام عدالت نود را حفظ کنید و به این سرعت تصمیم به فروش نگیرید.
  شعار سال:روند بازار از رشد پرقدرت در روز شنبه آغاز شد و به فشار فروش در روز چهارشنبه منتهی شد که عمده ترین دلیل این اتفاق، خبر عرضه سهام عدالت بعد از عید غدیر خم باشد.

شنبه شاخص کل بیش از ۵۴ هزار واحد رشد کرد و شاهد افزایش تقاضا در گروه پالایشی و خودرویی بودیم ، گروه بانکی مورد توجه واقع شد و بانک دی با رشد ۲۳ درصدی روی تابلو‌ ظاهر شد. ارزش معاملات حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان بود و‌ جذب پول بالایی را شاهد بودیم .

از روز یکشنبه که خبر سهام عدالت منتشر شد ،فشار فروش در بازار ایجاد شد و شاخص کل ۶ هزار واحد ریزش کرد، رو‌ز دوشنبه فولادی ها نیز شاهد ریزش بودند و خبر عدم فروش‌ محصولات فولادی  در بورس کالا نیز به این موضوع دامن زد.

از روز سه شنبه گروه خودرویی افزایش عرضه ها را تجربه کرد و روز چهارشنبه بازار در نهایت ریزش قرار گرفت و شاخص کل بیش از ۳۶ هزار واحد ریزش کرد.

ارزش معاملات در طول هفته میانگین ۲۴ هزار میلیارد تومانی داشت که. افزایش عرضه ها و فشار فروش این رقم را تا ۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

خبر راه اندازی معاملات بورس مسکن می توانست اتفاق خوب و جذابی باشد اما باید دید در آینده چه اتفاقی را رقم خواهد زد ، بازار روزهای سختی را پشت سر گذاشته و قدرت نقدینگی می تواند بازار را نجات دهد پس بهتر است سهام عدالت نود را حفظ کنید و به این سرعت تصمیم به فروش نگیرید.
 
تعداد بازدید : 17


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین