پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
به گفته رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم، مشکل تامین روغن در این صنف کماکان پابرجا است.
شعار سال: محمدجواد کرمی با بیان اینکه متاسفانه در دو ماه اخیر روغن در بازار نایاب شده اظهار کرد: متاسفانه شاهد جولان دلالان در بازار سیاه هستیم به این صورت که فروش روغن در ازای فروش اجباری یک محصول دیگر هم امکان‌پذیر خواهد بود!
وی افزود: عدم عرضه روغن به بازار، دلیلی جز این ندارد که تولیدکنندگان روغن با این کار می‌خواهند به یک‌باره قیمت روغن را افزایش دهند.
کرمی خاطرنشان کرد: متولی رسیدگی به این مسأله، سازمان صنعت، معدن و تجارت است که باید وارد عمل شود و متاسفانه در حال حاضر صنف نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم به شدت درگیر این معضل هستند.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم ادامه داد: به طور معمول برخی روغن‌ها مانند روغن جامد گیاهی و روغن کره‌ای که مواد اولیه مورد نیاز نانوایان ما است، همیشه در کارخانه‌های روغن تولید می‌شد، اما در حال حاضر به ما می‌گویند تولید نداریم!
کرمی گفت: عمده مصرف ما در تولید نان، روغن سویا مایع است که طبق استاندارد برای افزایش ماندگاری نان باید ۴ درصد به مواد اولیه در فرایند تولید اضافه شود، اما متاسفانه این روغن هم‌اکنون در بازار نایاب است!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری غلات نیوز، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1399، کد خبر: 29603،  www.ghalatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین