پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
چند وقتی است که بشکل مصادقی از کم فروشی ها، لاقیدی ها، عدم پاسخگویی ها ، فعالیت شبه انحصاری و .....، شرکت مخابرات ایران بشکلی مستند نوشته و درخواست رفع مشکل و پاسخگوئی نمودیم، اما دریغ از کمترین احساس مسئولیت در این شرکت. این بار، زهرا علی اکبری از مشکلات اینترنت خودش و بی تعهدی های شرکت مخابرات نوشته است. شما را دعوت به خواندن این گزارش می کنیم.

شعار سال: ساعت کاری تمام شده بود و طبیعتاً مخابرات منطقه پاسخگوی تلفن نبود از این رو تصمیم گرفتم به رغم تجربه ناموفق قبلی در خرید اینترنت به صورت تلفنی، با سامانه ٢٠٢٠ تماس بگیرم. اپراتوری پاسخ داد و بعد از کنترل شماره تلفن با نام صاحب خط اعلام کرد طرح اینترنت به پایان رسیده و باید طرح جدیدی انتخاب کنم. طرح‌ها را اعلام کرد و قرار شد طرحی ١۶ مگی با ماهانه ١٣٠ گیگ اینترنت به قیمت ماهی ۶۵ هزار تومان را انتخاب کنم. چند ثانیه بعد اعلام کرد اینترنت وصل شده و پول اینترنت مانند قبل، روی قبض ماهانه محاسبه خواهد شد.
وقتی اینترنت وصل شد در بهتی عمیق فرو رفتم. در وضعیت غیر قابل توصیفی میان امیدواری و خجالت بودم. از شارژ اینترنت اپراتور‌های همراه بابت عدم تمکین به قانون و افزایش خودسرانه قیمت‌ها ابا داشتم و دلهره پیام‌های مکرری که بر صفحه تلفن نقش می‌بندد و اعلام پایان بسته اینترنت کلافه‌ام کرده بود، اما حالا می‌دیدم فاصله من با حل مشکل تنها یک تلفن بود.

به پیشرفت و توسعه فکر می‌کردم و در دل از بدبینی مفرطم ناراحت بودم که ناگهان قطعی اینترنت رویای شیرینم را بر باد داد. خاموش و روشن کردن مودم و لب تاپ و ... افاقه نکرد و یک ساعت بعد مجدد شماره ٢٠٢٠ را گرفتم و ماجرا را تعریف کردم. گفت خط شما توانایی پاسخ به سرعت بالای ١٠ مگ را ندارد و طرح شما ١۶ مگ انتخاب شده است. توضیح داد خط‌های جدید غالبا این مشکل را دارند و پس از لحظه‌ای مکث، تاکید کرد طرح شما هشت مگ شد و مشکل برطرف خواهد شد.

مودم خاموش روشن شد و دوباره اینترنت به راه افتاد، اما در کمتر از یک ساعت دوباره ترجیح داد با خط ما خداحافظی کند. برای بار سوم بدون هیچ امیدی تماس گرفتم. اپراتور پس از شنیدن شرح حال، همان مراحل قبلی را طی کرد و گفت شما الان ١٢٩ گیگ اینترنت دارید، اما خط شما دچار مشکل کندی سرعت است. من مورد را گزارش می‌دهم و ظرف ٧٢ ساعت وضعیت عادی خواهد شد.
به مشکلاتم یک مشکل دیگر اضافه شد، تعجب زده بودم که در کمتر از یک ساعت با باز کردن سایت چند خبرگزاری داخلی یک گیگ اینترنت مصرف کرده‌ام و از سوی دیگر تجربیات تلخ قبلی به من یادآوری می‌کرد لازم است حضوری به مرکز مخابرات مراجعه کنم. کاری که در این شرایط غیرعادی ناشی از شیوع کرونا چندان به صلاح نیست. تا پیش از تماس با سامانه اینترنت نداشتم، اما پس از تماس هم پول طرح انتخابی را می‌دهم و هم اینترنت ندارم. حالا دیگر نه خجالت زده هستم نه امیدوار. در وضعیت عادی همیشگی قرار دارم؛ بن‌بست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 17 مرداد    99، کد خبر:   1418963، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین