پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصویر می‌کنم حداکثر اوایل مهرماه ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بورس داشته باشیم.
شعار سال: مهدی علی‌نژاد در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم شبکه یک سیما در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: قصد داریم اشتباه ۴۰ ساله دولت در باشگاه داری را برطرف کنیم و به دلیل موانع و مشکلات موجود در خصوصی‌سازی دو باشگاه روند طولانی شده است.
 
معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در عین حال دو ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و دو ورزشگاه شهید گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس در خواهد آمد و در مرحله صدور سند قرار دارد و تصور می‌کنیم حداکثر اوایل مهرماه ورود به بورس را در مورد این دو باشگاه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه اداره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سخت است، عنوان کرد: بخش عمده بدهی استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است و در هفته گذشته پرسپولیس ۸۵۰ هزار یورو از بدهی‌های قبلی خود را پرداخت کرد که مربوط به سه دستیار برانکو به طور کامل و بخشی از طلب برانکو بود و با وجود مسائل مطرح شده فیفا در این مورد قبول کرده که مطالبات دستیاران برانکو را پرداخت کند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش  ،تاریخ انتشار:   19 مرداد 1399،کدخبر:  115004 ،  www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
خیلی وقته که قراره استقلال و پرسپولیس خصوصی بشن. بدهکاری های این دو تیم هم که خیلی مشکلات براشون درست کرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین