پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
شوخی زننده مجری شبکه ورزش با یکی از مربیان لیگ دسته اول باعث اخراجش شد.
شعار سال: مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک، به دلیل شوخی زننده در ارتباط زنده با علی نظرمحمدی، مربی تیم رایکای بابل که باعث به وجود آمدن حساسیت‌های زیادی شده است، منجر به تعطیلی برنامه و اخراج از شبکه ورزش شد.

«در این ویدیو پوربخش شوخی‌هایی با نظرمحمدی می‌کند که البته امکان نوشتن آن وجود ندارد. ظاهرا پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه‌های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه‌ای به وایرال شدن دارد و احتمالا به همین دلیل چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. صحبت‌هایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره‌اش تعجب کرده بود، اما او هم صحبت‌ها را ادامه داد تا ماجرا تبدیل به یک جنجال و اخراج مجری از شبکه ورزش شود».
 
تعداد بازدید : 99


یک منبع آگاه در شبکه ورزش درباره تصادف پوربخش و ارتباطش به این ماجرا گفت: «اگر ایشان تصادف کرده برای آقای پوربخش آرزوی سلامت دارم. شاید ایشان خواسته بگوید اگر دیگر روی آنتن شبکه ورزش نمی‌آید، دلیلش تصادف است نه صحبت‌هایی که با نظرمحمدی مطرح کرده است. ایشان چند وقتی بود که در فضای مجازی هم کار‌هایی کرده بود و تذکراتی دریافت کرده بود، اما به این تذکرات گوش نکرد. او پست‌ها و استوری‌هایی گذاشته بود که از یک مجری تلویزیونی شبکه ورزش بعید بود.»

کار به جایی رسیده که با توجه به کنداکتور شبکه ورزش، قرار است اتفاقات مربوط به هفته‌های پایانی «لیگ یک» از برنامه شب‌های فوتبالی پخش شود تا مشخص شود که دیگر و تا اطلاع ثانوی نباید شاهد پخش برنامه فوتبال یک و همچنین تصویر پوربخش از شبکه ورزش باشیم.

البته با پوربخش مجری برنامه تماس گرفتیم تا با او درباره تصادفش صحبت کنیم و همچنین ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که به وجود آمده را از او بپرسیم که او پاسخگو نبود و فقط چند فریم از تصاویر تصادفش را برای ما ارسال کرد که ماشین او هم از جلو و هم از پشت تصادف کرده و پرس شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت شهرآرا نیوز ، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399 ، کدخبر: ۳۸۲۳۱ ، www.shahraranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین