پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کتب تخصصی عمدتا قیمت‌های بالایی دارند اما تصور اینکه برای خرید این کتاب باید حقوق ۳ یا ۴ ماه یک کارمند را به صورت کامل هزینه کرد، در نوع خودش عجیب است!
شعار سال:خرید و فروش اینترنتی کتاب چند سالی است که حسابی رونق گرفته و حالا مدتهاست که در سایت‌های فروش آنلاین می‌توان مخاطبان بسیاری را برای بازار  این محصول در نظر گرفت.
 
البته طی ۲ - ۳ سال اخیر به دلیل کمیاب شدن کاغذ و افزایش هزینه‌های مربوط به چاپ، شاهد درج قیمت‌‌های بالایی برای این محصول فرهنگی هستیم. به طوری که در فروشگاه‌های مجازی می‌‌توان به وفور، کتبی که بیش از ۱ میلیون تومان قیمت دارند را مشاهده کرد.
 
اما آنچه توجه ما را جلب کرد، کتابی تخصصی در حوزه پزشکی است که برای خرید آن باید بیش از ۹ میلیون تومان هزینه کنید! کتب تخصصی عمدتا قیمت‌های بالایی دارند اما تصور اینکه برای خرید این کتاب باید حقوق ۳ یا ۴ ماه یک کارمند را به صورت کامل هزینه کرد، در نوع خودش عجیب است!
 

یادش به خیر! یک زمانی کتاب دوست ساده و ارزان قیمتی برای قشر متوسط به پایین بود. حالا اما برخی کتب را باید قسطی خریداری کرد!


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری گسترش نیوز  ،تاریخ انتشار:  21  مرداد 1399،کدخبر:   115665،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین