پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۹۴۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
محبت خواه گفت: قرار است در استان تهران، ۷۳ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن ساخته شود که علاوه بر واحد‌های در حال اجرا، کلنگ ساخت سایر واحد‌ها نیز بزودی به زمین زده خواهد شد.

شعار سال:خلیل محبت خواه تصریح کرد: تاکنون ۶۶ هزار نفر از اهالی استان تهران برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و پس از پالایش اسامی واجدین شرایط، برای دو هزار نفر افتتاح حساب شده است.

وی از این افراد خواست هرچه زودتر نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند و گفت: این افراد باید موجودی خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت از ردیف متقاضیان مسکن ملی حذف خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص پراکندگی واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز افزود: قرار است ۲۸ هزار واحد در شهر‌های استان تهران و ۴۵ هزار واحد دیگر در شهر‌های جدید استان ساخته شود که از مجموع این ۷۳ هزار واحد، عملیات ساخت ۹۰۰ واحد شهریور سال گذشته در منطقه تهرانسر تهران توسط رئیس جمهور در شهریور سال قبل به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در تهرانسر دو هزار واحد اقدام ملی بصورت مشارکتی ساخته می‌شود، اما عملیات ساخت این ۹۰۰ واحد، به دلایلی هشت ماه متوقف شده بود که از اردیبهشت امسال، عملیات اجرایی آن آغاز شد و امیدواریم با برنامه جبرانی و کار در سه شیفت شبانه روزی، مدت ساخت پروژه را از ۳۶ ماه قرارداد به حدود ۲۷ ماه کاهش دهیم.

محبت خواه در خصوص ثبت نام متقاضیان جدید در این طرح گفت: به موازات اتمام پروژه‌ها و در مراحل مختلف دوباره فراخوان جدید داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین درباره وضعیت وام ودیعه مسکن استان تهران گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در تهران ۵۰ میلیون تومان است و تا زمانیکه متقاضیان ثبت نام کنند و شرایط اعلام شده را دارا باشند این روند ادامه دارد و واجدان شرایط برای دریافت وام با هماهنگی بانک مرکزی به ۱۵ بانک عامل این طرح معرفی می‌شوند تا پس از تکمیل مدارک، وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

وی افزود: از ۲۱ مرداد به بعد به مرور به متقاضیان پیامک داده خواهد شد و این افراد باید پس از دریافت پیامک به بانک عامل مراجعه و تکمیل مدارک کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت گسترش  ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399، کد خبر:116091،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین