پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
بعد از محکومیت ۶ میلیون و ۴۴۹ هزار یورویی فدراسیون فوتبال ایران در پرونده ویلموتس، خبرگزاری تسنیم از مخاطبان پرسید با امضاکنندگان قرارداد ویلموتس چه باید کرد؟ که از مجموع ۸۰۴۷ نفر شرکت‌کننده گزینه سوم با ۶۹ درصد آرا بیشترین رای را آورد و گزینه اول که مربوط به توقیف اموال افراد می‌شود ۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد و همچنین گزینه دوم که مربوط به محاکمه و محرومیت از مسئولیت‌های دولتی می‌باشد ۱۰ درصد رای آورد و تنها ۴ درصد از مخاطبان این افراد را مقصر ندانستند.

شعار سال : بعد از محکومیت ۶ میلیون و ۴۴۹ هزار یورویی فدراسیون فوتبال ایران در پرونده ویلموتس، خبرگزاری تسنیم از مخاطبان پرسید با امضاکنندگان قرارداد ویلموتس چه باید کرد؟ که از مجموع ۸۰۴۷ نفر شرکت‌کننده گزینه سوم با ۶۹ درصد آرا بیشترین رای را آورد و گزینه اول که مربوط به توقیف اموال افراد می‌شود ۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد و همچنین گزینه دوم که مربوط به محاکمه و محرومیت از مسئولیت‌های دولتی می‌باشد ۱۰ درصد رای آورد و تنها ۴ درصد از مخاطبان این افراد را مقصر ندانستند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ویسگون ، تاریخ انتشار 30 مرداد 99 ، کد خبر : 30113822 ، wisgoon.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن کلیدساز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
علی برکة الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین