پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
مردم سالاری آنلاین در مطلبی نوشت ؛ آقای حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت در حضور رهبر انقلاب گفته: "در حالی که اقتصاد بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا تا ۲۰ درصد کوچک شد اما اقتصاد ایران در برابر مشکلات ناشی از شیوع کرونا تنها ۳ درصد آسیب دید که این نشان توانمندی دولت در ایستادگی در برابر این مشکل و مدیریت آن است.."در پاسخ به این ادعا مردم سالاری نوشت؛ اوضاع اقتصاد ایران به حدی خراب بود که دیگر بیشتر از ۳ درصد جا نداشت آسیب ببیند!

شعار سال : آقای حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت در حضور رهبر انقلاب گفته: "در حالی که اقتصاد بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا تا ۲۰ درصد کوچک شد اما اقتصاد ایران در برابر مشکلات ناشی از شیوع کرونا تنها ۳ درصد آسیب دید که این نشان توانمندی دولت در ایستادگی در برابر این مشکل و مدیریت آن است.."

یک نکته را صرفا برای یادآوری به آقای روحانی عرض کنیم. اقتصاد ایران قبل از کرونا به خاطر تحریم و سوءمدیریت به اندازه کافی سقوط کرده و زمینگیر شده بود! تورم بالای چهل درصدی و نرخ بیکاری دو رقمی و رشد اقتصادی زیر صفر، مگر جای سقوط هم دارد؟!  اقتصادهایی در دنیا ۲۰ درصد سقوط کرده اند که قبل از کرونا زنده بودند یا لااقل دچار فلاکت اقتصاد ایران نشده بودند! اما اوضاع اقتصاد ایران به حدی خراب بود که دیگر بیشتر از ۳ درصد جا نداشت آسیب ببیند!

آقای روحانی رییس جمهوری است که سعی دارد از هیچ هم برای خودش دستاورد ایجاد کند!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین