پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی دلیل احضار وزیر ورزش و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ادای پاره توضیحات در مورد چگونگی عقد قرارداد با ویلموتس و احتمال غیرقانونی بودن آن عنوان کرد.
شعار سال:نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یکی از منتقدین اصلی نحوه عقد قرارداد با مارک ویلموتس بلژیکی بوده و طی هفته ها و ماه های اخیر مصاحبه های زیادی در این خصوص انجام داده است.
 
بخشی از کار امروز نمایندگان مجلس شوری اسلامی به همین موضوع اختصاص داشت مهدی تاج و هیئت رئیسه فدراسیون برای ادای پاره ای توضیحات به میدان بهارستان رفته اند.
 
این جلسه امروز در کمیسیون اصل 90 برگزار شد و پیش از آن پژمانفر در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی در مورد پرونده ارائه کرد.
 
کار اصلی کمیسیون ورود به چنین مشکلاتی است
 
یکی از مسائلی که امروز دغدغه های زیادی برای مردم ایجاد کرده، همین موضوع است و ما بر اساس وظیفه ذاتی کمیسیون به آن ورود کرده‌ایم. ماموریت اصلی کمیسیون این است که نسبت به طرز کارهای مختلف دستگاه‌های اجرایی ورود بکند و مشکلاتی را که ایجاد می‌شود را بررسی کند.
 
بحث سرمربی تیم ملی برای مردم سرخوردگی ایجاد کرده است
 
امروز بحث سرمربی سابق تیم ملی فوتبال یک سرخوردگی برای آحاد مردم ایجاد کرده است که دستگاه‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی نیز به آن ورود کرده‌اند. با توجه به مسئولیت مجلس در بحث نظارت، کمیسیون اصل 90 نیز به این موضوع ورود کرده است.
 
تلاش می‌کنند بگویند جمهوری اسلامی توان حل مسائل را ندارد
 
نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه امروز باید همه تلاش کنند تا فضای امیدواری به جامعه را برگردانند گفت: دشمنان تلاش می کنند که ناامیدی را به جامعه القا بکنند و بگویند که جمهوری اسلامی قدرت حل مسائل را ندارد و نمی تواند نیازهای مردم را پاسخ بدهد. باید کمک کنیم که مسئله روشن شود و مشخص شود که اتفاقا نظام دقت لازم را در مسائل دارد و در مسائل ضروری ورود می‌کند.
 
می خواهند بگویند جمهوری اسلامی چطور می تواند مشکل را حل کند؟
 
در رسانه‌های معاند اینطور مطرح می شود که یک قرارداد با رعایت مسائل حقوقی با یک فرد طوری بسته شده که مشکلاتی را ایجاد کرده و جمهوری اسلامی امروز چطور می تواند مسائل مهم کشور را حل کند. عزم جدی کمیسیون این است که مسئله را به خوبی بررسی بکند که در همین زمینه کمیته اجتماعی به صورت ویژه این مسئله را دنبال می‌کند.
 
وزیر ورزش  و اعضای هیئت رئیسه باید امروز توضیح بدهند
 
در اساسنامه فدراسیون کمیته فنی و توسعه ای وجود دارد که وظیفه پیشنهاد کادر فنی تیم ملی را دارد و بعد از تایید هیئت رئیسه آن فرد به عنوان مربی تیم ملی معرفی می‌شود. وزیر ورزش و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید امروز به کمیسیون توضیح دهند آیا این فرآیند انجام شده است و به خدمت گرفتن ویلموتس با پیشنهاد کمیته فنی و توسعه بوده است یا خیر؟ البته طی گزارشاتی که به دست ما رسیده مشخص شده این اقدام بدون پیشنهاد این کمیته صورت گرفته و دقیقا 8 روز بعد از قرارداد با ویلموتس، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این قرارداد را تایید کرده است.
 
باید نقش وزارت ورزش مشخص شود
 
بحث دیگر این است که در فرآیند انتخاب مارک ویلموتس وزارت ورزش و شخص وزیر چه میزان بر مفاد قرارداد نظارت داشته است که باید امروز این موضوعات توضیح داده شود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری ورزش سه ،تاریخ انتشار:  3 شهریور 1399،کدخبر: 1704032 ،www.varzesh3.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین