پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۹۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
در نشست مشترک شهرداری تهران و شرکت های آب و فاضلاب و نیز آب استان تهران، بر تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه در پایتخت تاکید شد.

شعار سال:عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب در  نشست مشترک  با شرکت آب و فاضلاب و نیز آب استان تهران، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: ما همانند سایر شهروندان در این شهر زندگی می کنیم، پس وظیفه داریم کیفیت زندگی شهروندان را در ابعاد مختلف ارتقاء دهیم‌.
در ابتدای این نشست معاون شهردار تهران، بر انجام همکاری های مشترک و فی مابین تاکید و توضیحاتی را پیرامون تسریع در انجام موارد مورد اشاره و مشترک در این جلسه مطرح کرد.
او عنوان کرد: سیاست‌های عمومی شهرداری تهران در وهله نخست امید بخشیدن و جلب اعتماد مردم است؛ به این معنی که ما با همکاری و با شیوه‌های رفتاری مناسب  مردم را امیدوار کنیم تا ضمن اعلام اینکه که مشکلات به طور کامل برطرف نشده، اما کم شده‌اند و مسیر رو به پیشرفت است.
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در ادامه گزارشی از مجموع فعالیت های انجام شده و تنظیم لیست چاه هایی که برای آبیاری بوستان ها بهره برداری می شود به تفکیک داشتن و نداشتن پروانه و یا میزان آب دهی سرانه دارند که مقرر شد،طی تفاهم نامه ای توسط بالاترین مقام دو دستگاه اجرایی شود،ارائه کرد.
همچنین رضوی مدیر عامل آب منطقه ای تاکید کرد: شرکت آب منطقه ای خود را متعهد می داند در قبال همکاری خوب شهرداری تهران، در یک پروسه زمانی مصوب در خصوص مجوز چا های فاقد پروانه اقدام کند.
او با اشاره به تعیین تکلیف چاه‌های بدون پروانه ادامه داد: طبق مجوز صادر شده از سوی وزارت نیرو، چاه‌های بدون پروانه صنعتی و خدماتی در قالب بخشنامه تخصیص و چاه‌های خانگی در قالب بخشنامه تغییر کاربری، از شبکه آب شهری به منابع آب زیر زمینی، تعیین تکلیف می‌شوند.
رضوی با تاکید بر اخطار داده شده به مالکان چاه‌ها برای مراجعه به شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: اگر چاه‌ها شاکی نداشته و یا در حریم چاه‌های دیگر قرار نگرفته باشند، مجوز آن‌ها صادر خواهد شد.
او گفت: هم اکنون ۱۰ هزار حلقه چاه آب بدون پروانه در استان و شهر تهران شناسایی شده که ۱۰ درصد از آن‌ها صنعتی است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲ سال آینده ۳۰۰ میلیون مترمکعب و تا ۶ سال آینده ۵۰۰ میلیون مترمکعب برداشت از آب‌های زیرزمینی با آب‌های سطحی جایگزین خواهد شد.
بختیاری مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران نیز اعلا م کرد: پیرو جلسه و تفاهم نامه قبلی دو طرف  تمامی شکایات خود شرکت از یکدیگر را پس گرفتند و همکاری کامل در برداشت میزان آب و نیز مجوزهای حفاری در حال اجراست.
او افزود: در خصوص برنامه برای آبیاری فضاهای سبز برای استفاده حد اکثری از پس آب تصفیه شده آمادگی کامل داریم.
 نشست مشترک شهرداری تهران و شرکت های آب و فاضلاب و نیز استان تهران با حضور، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، صبوری معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و همچنین سیدحسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران، بختیاری مدیر عامل آب فاضلاب استان تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه شش و دیگر مدیران این حوزه ها در محل ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پیرامون موضوعات مشترک برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: 4 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 3832،WWW.shahr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین