پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
فروش خاک جنگل‌های هیرکانی خبری بود که در میان اخبار خوب و بد هفته گذشته گم شد. خاکی که گفته‌شده هر۱۰ کیلوی آن۲۰هزار تومان معامله می‌شود.
شعار سال: خاک جنگل‌های هیرکانی منبعی غنی از مواد آلی است و زمانی که این خاک از کنار درختان جنگل جمع‌آوری شود ارزش دوچندان پیدا می‌کند.

محمد درویش فعال محیط‌زیست در خصوص اهمیت این خاک گفته است که ایران کشوری با منابع محدود خاک به‌حساب می‌آید که فقط ۱۷ میلیون هکتار از وسعت آن (۱۱درصد) از خاک مرغوب برای کشاورزی برخوردار است و باید قدر این میزان از خاک را بدانیم. از این وسعت فقط خاک نوار شمالی کشور است که خاک بسیار حاصلخیزی دارد و یک‌درصد وسعت کشور‌مان را شامل می‌شود.

برای پیگیری آنچه در شمال در جریان است به نمایندگان مازندران در مجلس و اعضای فراکسیون محیط‌زیست زنگ زدیم و در کمال ناباوری یا پاسخگو نبودند و یا اصلاً از این خبر اطلاعی نداشتند!
تعداد بازدید : 21

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فراز، تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: _، www. faraz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین