پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا با وجود شکست در سازمان ملل متحد، همچنان می‌کوشد تا تحریم‌های ایران را بازگرداند، گفت: آمریکا یا قاون را نمی‌داند و یا از فلسفه سازمان ملل متحد چیزی نمی‌داند.
شعار سال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی توئیتری با انتقاد از تهدید‌های مستمر آمریکا علیه کشور‌هایی که با ادعای این کشور درباره امکان فعال‌سازی مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران علی‌رغم خروج از برجام در سال ۲۰۱۸ مخالفت می‌کنند، اعلام کرد که آمریکا نشان داده است که یا از مفهوم سازمان ملل چیزی نمی‌داند، یا اینکه قانون را نمی‌فهمد.
ظریف در توئیتر نوشت: پس از آنکه [تلاشهای]ایالات متحده آمریکا سه مرتبه از سوی شورای امنیت رد شد، این کشور اکنون تهدید به "تحریم هر شخص و هر موجودیتی که بین آمریکا" و «اسنپ‌بک آن» فاصله ایجاد کند، کرده است.
روشن است که آن‌ها [دولتمردان آمریکا]نه فهمی نسبت به «حقوق» دارند و نه از ملل متحد چیزی می‌دانند.
شاید این یک مثال برای آن‌ها روشن کند: شما سال ۲۰۱۸ از برجام طلاق گرفتید. قرار داشتن نام شما در سند ازدواج بی معناست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۳۷۴۳۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
هم قانون را می شناسد و هم قصد دور زدن دارد. شما چرا فکر می کنید که در حوزه بین الملل، قانون حرف اول را می زند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین