پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از وقوع باران شدید، سیل و آبگرفتگی معابر در استانهای گیلان، اردبیل، آذربایجان‌ها، مازندران، گلستان و خراسان شمالی برای دو روز آینده خبر داد.
شعارسال: سازمان هواشناسی کشور با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید در برخی از استانهای شمالی کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سازمان هواشناسی در اخطاریه شماره 40 خود از سیلابی شدن مسیلها و آبگرفتگی معابر به‌دلیل بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در استانهای گیلان، اردبیل و شمال آذربایجانها خبر داد.

سازمان هواشناسی در این اخطاریه اعلام کرد: ادامه بارشها که شدت آن امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) خواهد بود؛ 24 ساعت آینده در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ایجاد خواهد شد.

بنابر اخطاریه صادرشده در دو روز آینده جاده‌های کوهستانی استان‌های گیلان‌، اردبیل، مازندران و شمال آذربایجان شرقی مه‌آلود خواهد بود؛ بنابراین توصیه می‌شود با توجه به شرایط ذکرشده در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1395، کد خبر: 1189060 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
همه چیز کشور دو قطبی شده. فوتبال سرخ و آبی . سیاست چپ و راست. هواشناسی خشکسالی و سیل.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین