پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۴۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
شعاعی گفت: توسعه ناحیه صنعتی خور آباد را کلید زده‌ایم تا به هر میزانی که هست تا دو برابر توسعه یابد، از صنایع کوچک خواسته‌ایم واحد‌های راکد را احیا کنند.
شعار سال : اسرافیل شعاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم پیرامون طرح و برنامه‌های استان برای افزایش نواحی صنعتی به‌ویژه زون‌های تخصصی گفت: نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستایی و افزایش سرمایه‌گذاری در مناطق بخش‌ها و روستا‌ها داریم.

شعاعی از ایجاد ناحیه صنعتی پوشاک در بخش کهک خبر داد و افزود: این ناحیه صنعتی در ۲۷ هکتار زمین جانمایی شده است، زمین در نظر گرفته‌شده در حریم شهر کهک بوده و دارای ملاحظات زیست‌محیطی است تا ازنظر آلایندگی مشکلی نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از توسعه ناحیه صنعتی خور آباد خبر داد و افزود: توسعه این ناحیه را کلید زده‌ایم تا به هر میزانی که هست تا دو برابر توسعه یابد، تنها استعلام آب مانده که باید انجام شود و در اسرع وقت با انجام کار‌های تملکی توسعه صنعتی این واحد‌ها دو برابر می‌شود.

شعاعی در ادامه از احداث ناحیه صنعتی تخصصی فنرسازان در قم خبر داد و گفت: منطقه بیدهن برای فنرسازان در ده هکتار جانمایی شده و ارزیابی زیست‌محیطی برای احداث شهرک به اتمام رسیده و فقط استعلام آب مانده که در صورت صدور مجوز‌ها زمینه تملکی این ناحیه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم سپس اقدامات صورت گرفته برای افزایش ماندگاری سوهان به لحاظ کمی و کیفی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: انجام این کار می‌تواند در اشتغال جوانان بسیار کمک‌کننده باشد، همچنین انگشتر سازی یکی از هنر‌های اصیل قم بوده که باید تلاش شود به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

شعاعی با اشاره به تصویب احداث یازده شهرک و ناحیه صنعتی در قم عنوان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و از امکانات خوبی برخوردار هستیم و امیدواریم بیشتر از این‌ها اقدام شود.

او مطرح کرد: ۳۵ واحد صنعتی تکلیف کرده‌اند که در سال ۹۹ فعال‌سازی شوند، از صنایع کوچک خواسته‌ایم با سازمان بسیج سازندگی ورود به موضوع داشته باشند و واحد‌های راکد را احیا کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در پایان با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بی‌شمار شرکت شهرک‌ها و لزوم استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها یادآورشد: امیدواریم قرارداد‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذار بسته می‌شود بیشتر از سال گذشته باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: yjc.ir، ۷۴۷۵۷۵۴
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
هرچي اين صنعتي ها تو استان قوت بگيره واقعا ميشه اميدوار بود كه قم هم از پس مشكلات خودش و نياز هاي خودش بر بياد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
قم هم باید مثل اراک به مسائل صنعتیش رسیدگی بشه وگرنه یک استان بدون ورودی و خروجی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین