پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
دکتر غلامعلی فلاح قهرودی استاد گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی درگذشت.
شعار سال: دکتر غلامعـلی فلاح قهـرودی فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را از سال 1363 به عنوان هیات علمی در گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی شروع کرد و در سال 1372 موفق به دریافت مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران شد و چندین دوره هم رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی بود.

دکتر فلاح قهرودی به عنوان استاد ادبیات، مقالات زیادی نوشته است و تحقیقات بسیاری انجام داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «تحلیل ساختاری داستان‌های کوتاه دفاع مقدس مرکز تحقیقات صدا و سیما»، «فرهنگ دیوان شعری دوره اول تا قرن پنجم رودکی و هم‌عصران»، «محمد(ص) در اشعار شاعران فارسی زبان از رودکی تا کنون»، «گفتگو در شاهنامه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی»، «بازتاب حضور سیاسی بیگانگان در دیوان ملک الشعرای بهار در دانشکده ادبیات»، «تصویر دل در مخزن الاسرار نظامی در دانشکده ادبیات» و «برگزیده متون کهن حماسی در دانشکده ادبیات» اشاره کرد.

این استاد فقید، از پایه گذاران جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم بوده و سمت هایی همچون معاونت و قائم مقامی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم، ریاست جهاد دانشگاهی دانشکده ادبیات دانشگاه تربیت معلم ، مدیریت مرکز آموزشی جهاد دانشگاه تربیت معلم، مدیریت بر مرکز مطالعات جهاد و مدیریت مرکز اشتغال جهاد را در رزومه کاری خود دارد.

معاونت اداری مالی، دانشجویی و عمرانی دانشگاه تربیت معلم، مسئول و عضو کمیته گزینش اساتید دانشگاه تربیت معلم، مسئول توسعه و گسترش دانشگاه تربیت معلم در 22 استان کشور، مدیر مرکز مطالعات و اشتغال جهاد دانشگاهی، معاون اجرایی مرکز پژوهشی بهار، عضو شورای دانشگاه خوارزمی و مدیر گروه علوم انسانی سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله سوابق دکتر فلاح قهرودی بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال، درگذشت این استاد فقید را به جامعه دانشگاهی، جهادگران جهاد دانشگاهی و خانواده ایشان تسلیت می گوید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1399، کد خبر: 99061108269،  www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین