پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
رییس کمیسیون آموزش گفت: سه و نیم میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که یا گوشی ندارند و یا به اینترنت متصل نیستند.
شعار سال : علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران اظهار داشت: سامانه شاد باعث می‌شود که معلمان و دانش آموزان مورد نظارت قرار گیرند از این رو ما باید هر روز این سامانه را به روزرسانی کنیم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود یک ماه قبل ما جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که حاصل آن سه نامه به رییس جمهوری بود.

وی گفت: در نامه نخست ما از رییس جمهوری خواستیم تا به دانش آموزان سیم کارت دانش آموزی بدهند که رییس جمهوری از این اقدام استقبال کرد.

منادی افزود: در نامه دوم از رییس جمهوری خواستیم که اینترنت مناسب و رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرد که رییس جمهوری با این نامه هم موافقت کرد.

وی تصریح کرد: در نامه سوم خواستار آن شدیم که تلفن همراه و تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد ما سه و نیم میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که یا گوشی ندارند و یا به اینترنت متصل نیستند.

منادی با تاکید بر اینکه کلاس‌ها باید از طریق سامانه شاد و به صورت مجازی برگزار شود، گفت: آموزش از طریق فضای مجازی برای ما فرصت است نه تهدید و روش‌های سنتی آموزش دیگر جوابگوی نیست.

در ادامه سید حسن الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان از قدیمی‌ترین تشکل‌هاست که از سال ۵۷ آغاز به کار کرده است. این انجمن ۱۵ هزار عضو دارد که در ۳۰ استان فعال هستند.

وی اظهار داشت: ما باید مرجعیت معلم را افزایش دهیم تا تعلیم و تربیت به درستی شکل گیرد اگر این اتفاق بیفتد سهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت بیشتر می‌شود.

حسن الحسینی درباره سامانه شاد نیز گفت: ۱۷ میلیون دانش آموز و معلم برنامه شاد را نصب کردند و ۱۰ میلیون نفر در این سامانه فعال هستند از نظر ما آموزش نظام مجازی می‌تواند جایگزین آموزش سنتی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۰۴۳۱.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین