پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۹۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
رییس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان گفت: عده‌ای از داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان (سمپاد) نسبت به اعلام نتایج اعتراض داشتند که در سازمان در حال بررسی هستیم.
شعار سال: جمعی از داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد امروز در اعتراض به نتایج این آزمون مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان روز چهارشنبه در خصوص ادعای برخی از دانش‌آموزان مبنی بر استاندارد نبودن سوالات آزمون ورودی مدارس سمپاد به خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: اعتراض داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم در حال پیگیری است اما سایر ادعاها مانند استاندارد نبودن سوالات بیشتر جوسازی است.
 
رییس سازمان پرورش ملی استعداد درخشان ادامه داد: دانش آموزان فرصت اعتراض نسبت به اعلام نتایج را داشتند، هنوز هم نتایج اعتراضات مشخص نشده است. این اعتراضات طیف وسیعی را دربرگرفته است که برخی قابل قبول بوده اند.
 
یاوری اظهار داشت: نتایج اعتراضات داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد امروز و فردا مشخص می شود و دانش آموزان تعیین تکلیف می‌شوند.
 
مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان سمپاد وجود ندارد
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز سال تحصیلی مشکلی برای ثبت نام و آموزش دانش‌آموزان پس از تاخیر در اعلام نتایج ایجاد می‌شود یا خیر، گفت: مشکلی برای ثبت نام دانش آموزان ایجاد نمی شود و هماهنگی‌های لازم در خصوص ثبت نام و آموزش دانش‌آموزان صورت گرفته است.
 
به گزارش ایرنا، امسال بیش از ۳۳۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۸۰۴ حوزه امتحانی در آزمون‌های پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان شرکت کردند که نتایج این آزمون در هفته اول شهریورماه اعلام شد.
 
همچنین روز گذشته سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از اعلام نتایج المپیادهای علمی کشور تا آخر این هفته خبر داده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا   ، تاریخ انتشار:   19 شهریور  1398، کدخبر : 84032578،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین