پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: تعطیلی ۵۰ درصدی معادن کوچک و متوسط تاثیر بسزایی در تولید و اشتغال کشور دارد.
شعار سال:شکوری در گفتگوی ۱۸:۳۰، تامین مالی، زیر ساخت‌های نامناسب، کوچک بودن معادن، بازار نامناسب را از مشکلات اساسی معادن کوچک و متوسط دانست و گفت: هدف شورای هماهنگی احیای معادن کوچک و متوسط، فعال سازی ۴ هزار و ۴۹۵ معدن است.
 
او تاکید کرد: تعطیلی ۵۰ درصدی معادن کوچک و متوسط تاثیر منفی بر تولید و اشتغال کشور دارد و وقتی این اتفاق می افتد به معنی اینست که از مدار تولید خارج شده و باید به چرخه تولید برگردند.
 
تعداد بازدید : 3

عظیمی، مجری طرح احیاء و فعال‌سازی معادن نیز در ادامه برنامه اعلام کرد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون حدود ۲۰۰ معدن را با پیگیری‌های مستمر از رکود خارج کردیم.
 
تعداد بازدید : 4
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت خبری شبکه خبر  ، تاریخ انتشار: 19  شهریور  1398، کدخبر : 800678 ،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین