پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: اکثر تیم‌هایی که مخالف برگزاری لیگ در روز‌های کرونایی بودند یا قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و یا توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند.
شعار سال: سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره نحوه برگزاری لیگ نوزدهم و ارزیابی سازمان لیگ از لیگی که با کرونا تلفیق شد، اظهار داشت: البته که ما هرچه از نحوه برگزاری مسابقات بگوئیم شاید حمل برتعریف از خود شود، اما به هرحال برگزاری مسابقات فوتبال آن‌هم در شرایط پیچیده کرونایی یک حرکت جدید و سخت بود که همه لیگ‌های بزرگ دنیا با آن درگیر بودند. با ارتباطاتی که در AFC داشتیم هم توانستیم برخی پروتکل‌های برگزاری بهداشتی مسابقات فوتبال را دریافت و آن‌ها را بومی‌سازی کنیم تا لیگ نوزدهم به‌خوبی پایان یابد.

سهیل مهدی همچنین ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان، فدراسیون پزشکی و ورزشی، وزارت ورزش و اکثر باشگاه‌ها و مسئولین‌شان هم در برگزاری هرچه بهتر لیگ کرونایی اخیر به مجوعه سازمان لیگ کمک کردند. بهتر است گلایه‌ها را کنار بگذاریم، چون هم برگزاری لیگ به این شکل با سختی‌ها و محدودیت‌های خاصی مواجه بود و هم مخالفان زیادی داشتیم؛ اما بحمدالله اکثر تیم‌هایی که مخالف برگزاری لیگ در روز‌های کرونایی بودند یا قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و یا توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص نحوه برگزاری لیگ بیستم نیز تصریح کرد: واقعاً پیش‌بینی نحوه و روند برگزاری لیگ بعدی آن‌هم با شرایط کرونایی فعلی غیرممکن است. شاید با برودت هوا و رسیدن فصل پائیز شدت این بیماری هم بیشتر شود، اما فوتبال توقف‌پذیر نیست و ما اهتمام به برگزاری لیگ داریم. عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر غیرممکن است، چون هم بحث مالی پیرامون قرارداد‌های بازیکنان و قرارداد‌های حمایت مالی وجود دارد و هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پیش است. دیدید که با همه سختی‌ها لیگ قبلی برگزار شد، اما اگر این اتفاق نمی‌افتاد نماینده‌های ایرانی نمی‌توانستند در رقابت‌های آسیایی حاضر شوند و این به ضرر ما تمام می‌شد.

سهیل مهدی نهایتاً درمورد تاریخ آغاز لیگ بیستم بیان کرد: لیگ نوزدهم پیش درآمدی بر برگزاری لیگ بیستم و رقابت‌های آسیایی بود. نمی‌توانیم برگزاری بازی‌ها را لغو کنیم و لیگ بعدی هم لیگ آسانی نخواهد بود. از مقررات فیفا تمکین خواهیم کرد، اما هم لیگ قبلی را دیرتر به پایان رساندیم و هم لیگ بعدی را باید زودتر آغاز کنیم. لیگ بعدی فشرده خواهد بود و قطعاً با پروتکل‌ها و محدودیت‌های خاصی مواجه است. تلاش می‌کنیم تا نیمه اول آبان‌ماه سوت آغاز لیگ بیستم در ورزشگاه‌ها به صدا دربیاید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۴۶۴۰۸، www. dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
فقط مشکلشون قهرمان شدن پرسپولیس بود اگر نه سهمیه رو دوست داشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین