پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
سخنگوی شورای نگهبان درباره ریاست‌جمهوری زنان گفت: منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رییس‌جمهور زن هم داشته باشیم. کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد.
شعار سال : عباسعلی کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره ریاست‌جمهوری خانم‌ها گفت: دقیقا مساله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است.

سخنگوی شورای نگهبان شاید در دوره‌ای ریاست‌جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد؛ کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد؛ بنابراین منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم.

عباسعلی کدخدایی همچنین در این گفتگو گفت: من در طول این ۲۰ سالی که در شورای نگهبان بوده‌ام هر طرح و ایده‌ای داشته‌ام به میدان آورده‌ام و فکر نمی‌کنم طرح جدیدی داشته باشم، پس چه بهتر که من کنار بروم و فرد دیگری که جوان باشد بیاید و نظرات متفاوتی داشته باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرفوری، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:khabarfoori.com، ۲۱۷۳۱۰۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رهگذر
Turkey
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
یعنی با این بهانه باز مردم گول میخورن و پای صندوق میرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین