پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
علی مطهری اخیرا در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات نوشته بود: به شما و آقای کدخدایی حق می‌دهم که نگران باشید، چرا که سالها مطلق‌العنان تحت عنوان مبهم «نظارت استصوابی» هر کاری که خواسته‌اید کرده‌اید و اکنون بناست این نظارت بر اساس معیارهای مشخص انجام شود.

شعارسال:علی مطهری اخیرا در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات نوشته بود: به شما و آقای کدخدایی حق می‌دهم که نگران باشید، چرا که سالها مطلق‌العنان تحت عنوان مبهم «نظارت استصوابی» هر کاری که خواسته‌اید کرده‌اید و اکنون بناست این نظارت بر اساس معیارهای مشخص انجام شود.
 
 علی مطهری اخیرا در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات در آخرین هفته‌های مجلس دهم نوشته بود: «به شما و آقای کدخدایی که از همان ابتدا از این طرح ابراز نگرانی کرد، حق می‌دهم که نگران باشید، چرا که سالها مطلق‌العنان تحت عنوان مبهم «نظارت استصوابی» هر کاری که خواسته‌اید کرده‌اید و اکنون بناست این نظارت بر اساس معیارهای مشخص انجام شود.»
 
  این جملات علی مطهری درباره اصلاح قانون انتخابات و انتقادات صریح و بی‌پرده وی از آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی اما هرگز نمی‌توانست با سکوت شورای نگهبان همراه باشد.
 
همین بود که سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به نامه مطهری، نوشت: «دلایل رد صلاحیت نمایندگان به چند اظهارنظر سیاسی قابل درک است! اما عملکرد آنان نیز توسط مردم قضاوت می‌شود. نه مطلق‌العنان بودن آرزوست و نه مقام خدایی داشتن. نظارت استصوابی بر اساس مصوبه مجلس، نظارت قانونی است. اجرای آن حاکمیت قانون است و مخالفت با آن فرار از قانون و آنارشیسم!»
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت   1399،کدخبر: 404174 ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین