پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
شهردار لنده در واکنش از تامین اعتبار 20میلیارد ریالی برای توسعه مبلمان و زیباسازی شهری با مشارکت بنیاد علوی در این شهر خبرداد.
شعار سال: مختار مشهدی زاده در واکنش به خبر منتشر شده این پایگاه خبری با عنوان"گلایه شهروندان از کمبود سطل زباله و بوی تعفن زباله‌ها در سطح شهرلنده+تصاویر"گفت: رسانه به عنوان یک از ارکان مهم توسعه است که می‌تواند صدای رسای مردم در بیان مطالبات به حق و بیانگر عملکرد خوب مسئولان و مجموعه دولت باشد.

وی افزرود: نقد منصفانه به دور از فضای تخریبی می‌تواند در جهت اصلاح رفتار‌های فردی و اجتماعی آحاد جامعه به خصوص مسئولان کمک فراوانی کند که ما در مجموعه شهرداری همواره از این نوع نقد‌های منصانه استقبال می‌کنیم.

شهردار لنده در خصوص خبر منتشر شده کمبود سطل‌های زباله در این شهرگفت: این دغدغه شهروندان کاملا به حق است و در آینده نزدیک این معضل و مشکل حل خواهدشد.

وی افزود: به منظور توسعه مبلمان شهری و خدمات شهری با تفاهم نامه صورت گرفته با بنیاد علوی در سطح شهرستان لنده مبلغ بیست میلیارد ریال به صورت مشارکتی برای توسعه مبلمان شهری هزینه خواهد شد که بیشتر چالش‌های شهری در حوزه خدمات بر طرف خواهد شد.

مشهدی زاده تصریح کرد: در طول هفته سه بار در روز‌های زوج و فرد زباله‌های شهروندان با خودروی حمل زباله از سطح شهرلنده جمع اوری می‌شود که به دلیل عدم تفکیک زباله های‌تر و فاسد شدنی با زباله‌های خشک متاسفانه شاهد بوی تعفن زباله در برخی کوچه‌ها هستیم که ناشی از ریختن این زباله توسط گربه‌ها و سگ‌های ولگرد هستیم.

وی تاکیدکرد: یکی از دیگر چالش‌های که ما در برخی مناطق شهری با آن مواجه هستیم ریختن زباله در جداول است که یک معضل بزرگ و تهدید بهداشت عمومی است.

شهردار لنده گفت: عدم تفکیک زباله‌تر و خشک و بعضا وجود شیشه در زباله‌ها در چندین موردی در پی باعث آسیب رساندن به دستان پاکبانان شده است که انتظار داریم حتما شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

مشهدی زاده در خصوص جمع آوری زباله‌های شهرک‌های لنده نیز گفت: باتوجه به کمبود نیروی انسانی در جمع آوری زباله در سطح شهر لنده بحث جمع آوری زباله در شهرک‌های لنده را به بخش خصوصی واگذار کردیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8 شهریور 1399، کد خبر: 163561،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا با حجم كمي اعتبارات و درست هزينه كردن اين اعتبارات ميتونيم بهخ راحتي اشتغال رو به استان برگردونيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین