پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
از بین چهره‌های دانشگاهی، فعالان حوزه اندیشه و علوم انسانی تنها چهره‌های کمی هستند که با شناخت معجزه فضای مجازی توانستند با مخاطب خود آنچنانکه باید ارتباط برقرار کنند.
شعار سال: ناصر فکوهی، استاد انسان شناسی دانشگاه تهران و مدیر موسسه «انسان شناسی و فرهنگ» از جمله چهره‌های فعال در فضای مجازی است که این روز‌ها توانسته در هیاهوی شبکه‌های اجتماعی به خوبی سیر خط فکری حوزه مورد تحقیق و مطالعه خود را دنبال کند و با شناسایی مخاطب خاص و سلیقه آنها، از این شبکه‌ها به نحو احسنت استفاده و در راستای آموزش فرهنگ عمومی قدمی رو به جلو بردارد.

ناصر فکوهی از آن اساتیدی است که محدوده فالیت‌های خود را از اتاق کاری اش فراتر برده و با راه اندازی نشست‌های علمی و فرهنگی و به کار گرفتن جوانان و دانشجویان فعال، فضای بحث و گفتگو، تحقیق و مطالعه را باز گذاشته. او با رشد فضای مجازی؛ تعاملات این حوزه را در این فضا گسترش داده و با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تمام نشست ها، با استفاده از شبکه‌های مجازی ارتباط خود را با اقشار و مخاطبان این حوزه در شبکه‌های مجازی ادامه داد.

ناصر فکوهی علاوه بر راه اندازی سایت و کانال تلگرامی یک صفحه اینستاگرام دارد که با شیوع بیماری کویید ۱۹ فعال‌تر شده است و بستر مناسبی برای انتشار سخنرانی‌ها و درس گفتار‌های او شد.

برجسته کردن موضوعات کمتر دیده شده، اما تاثیرگذار حوزه فرهنگ، تخصص مهم ناصر فکوهی است. از ابعاد مهم فعالیت‌های ناصر فکوهی انسان شناسی از دریچه سینما، هنر و تمام افعال خاص انسان به مثابه نمود‌های تاریخی و فرهنگی است.

یکی از جذابیت‌های صفحه اینستاگرامی این شخصیت دانشگاهی پرداخت ویژه و خاص او به موسیقی است، آن هم موسیقی ملل مختلف دنیا.

صفحه اینستاگرامی ناصر فکوهی را با نام خودش می‌توانید در اینستاگرام دنبال کنید و از سلیقه هنری او علاوه بر استفاده از مباحث مطالعاتی و درس گفتارهایش، لذت ببرید. علاوه بر این‌ها این صفحه پر است از نکات جذاب از ریز و درشت جامعه ایرانی و فرهنگ‌های مختلف غیر ایرانی با نکات جذاب از دریچه ذهن یک استاد دانشگاه و متفکر حوزه فرهنگ.


اختصاصی پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
هنوزم در این اپلیکیشن هستن کانال هایی که بخوان مسیر درستی رو برن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ای کاش این فرهنگ جا بیفته و مردم دست به دست هم حضور این مترسکان سر جالیز رو بهم میزدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
انقد که محتوای داغون در فضای مجازی زیاد شده ادم نیاز داره با این محتواهای خوب نفس بکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین