پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۰۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور گفت: امسال ۲۰۰ پایگاه سنجش در نظر گرفته شد و در نظر داریم تا رسیدن به پوشش هدف فعالیت پایگاه‌ها تداوم داشته باشد.
شعار سال: سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، درباره وضعیت سنجش سلامت نوآموزان بیان کرد: برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان برای بیش از ۹۰۰ هزار نوآموز پیش از شروع سال تحصیلی انجام شد و نوبت گیری به بالای ۸۶ درصد رسید.

او ادامه داد: امسال ۲۰۰ پایگاه سنجش در نظر گرفته شد و در نظر داریم تا رسیدن به پوشش هدف فعالیت پایگاه‌ها تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی از استقرار پایگاه‌های دائمی سنجش سلامت نوآموزان در طول سال ۹۹ خبر داد و گفت: امسال برای نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی هم سنجش سلامت از طریق پایگاه‌ها ادامه خواهد داشت و در نظر داریم تا پوشش هدف که ۵۵ درصد در نظر گرفته شده است برای نوآموزان پیس دبستانی را محقق کنیم.

تمهیدات آموزش و پرورش برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در ایام کرونا
حسینی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای آموزش دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در سال تحصیلی کرونایی گفت: این دانش آموزان در دو گروه هستند که برخی از آن‌ها در ۲۱ هزار مدرسه و زیر مجموعه طرح تلفیقی تحصیل می‌کنند. همچنین برای ۸۲ هزار دانش آموز هم یک هزار و ۶۰۰ مدرسه خاص داریم که در دستورالعمل بازگشایی شرایط ویژه‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفتیم.

او ادامه داد: در هر استان پایگاه جامع آموزش مجازی را راه اندازی کردیم که آموزش‌های مدرسه به طور آنلاین فعال است، این شبکه زیر مجموعه شبکه شاد است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی بیان کرد: پایگاه جامع محتوای آموزشی ۸۲۱ زیر شاخه و ۴۰۲۳ عنوان درس را در ۶ دوره بارگذاری کرده است و بهترین معلمان برای آموزش در نظر گرفته می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه شورای قوی آموزشی و نظارتی برای آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: آموزش منزل محور هم برای دانش آموزان در نظر گرفتیم. همچنین در کانال جامع یادگیری ۶۰ عنوان آموزش توانمندی‌ها را داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۹۶۳۰۳، www. yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین