پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
عضو شورای شهر تهران در توئیتی نوشت: ‏همکار عزیزم آقای ‎خلیل‌آبادی که نسبت به خطرات استفاده از مازت در کارخانه سیمان تهران و آثار آن بر سلامت مردم تذکر داده بود به دادسرا احضار شد!
شعار سال:حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در توئیتی نوشت: ‏همکار عزیزم آقای ‎خلیل‌آبادی که نسبت به خطرات استفاده از مازوت در کارخانه سیمان تهران و آثار آن بر سلامت مردم تذکر داده بود به دادسرا احضار شد! آقای ‎پرویز فتاح عزیز؛ پاسخ تذکر شکایت نیست. آیا جان ساکنان ری و‌ جنوب تهران به‌اندازه پس گرفتن اموال مستضعفان برایتان مهم هست؟
 
حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران دلیل این احضار را اتهام نشر اکاذیب عنوان کرده است. وی گفته بود که کارخانه سیمان تهران در زمستان به جای گاز طبیعی به مدت ۱۹۰ روز از مازوت استفاده کرده و این یکی از علل آلودگی هوای تهران است. کارخانه سیمان برای همین سخنان از او شکایت کرده و طی اعتراضی اعلام کرده که میزان مصرف مازوت، نه ۱۹۰ روز بلکه ۱۰ روز بوده.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری  اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 8 مهر  1399  ، کدخبر: 435972،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
یعنی واقعا ما این همه پیگیر شدیم و برای استفاده از مازت طرف رو میبریم دادسرا؟ جل الخالق
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین