پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
مالک ساختمانی که در آن سریال‌های خانه سبز، همسران، دنیای شیرین و سیب خنده تولید شد، جان به جان آفزین تسلیم کرد.
شعار سال:خانواده آقای رجبی و یادتون هست؟ همون عنوان «با تشکر از خانواده رجبی» که همیشه آخر سریال‌های مسعود رسام و بیژن بیرنگ میومد، چراکه مالک ساختمانی بودند که فیلم‌های این دو اونجا ساخته می‌شد. امروز آقای رجبی مالک ساختمان خانه سبز، همسران، دنیای شیرین و سیب خنده درگذشت. روحشان شاد
 
دختر آقای رجبی خبر داد که متاسفانه او چند روز پیش درگذشت. آقای رجبی که چند سالی بود درگیر بیماری کلیوی و تحت درمان دیالیز بود، چند روز پیش دیده از جهان فروبست.
 
مستند «با تشکر از خانواده رجبی» که به زندگی بهروز بقایی اشاره دارد، آخرین تصویر از آقای رجبی است. مردی که آخرین آرزویش این بود که دوباره خانه‌اش را در اختیار گروه‌های فیلمسازی بگذارد.
 
بهروز بقایی درباره آقای رجبی و خانه آنها می‌گوید: من نخستین کارم را در آن خانه کارگردانی کردم. همان خانه معروفی که در سریال «خانه سبز» و «همسران» و دیگر کارها مخاطبان به یاد دارند.
 
وی درباره چگونگی پیدا کردن این خانه خاطره‌انگیز می‌گوید: برادر آقای مسعود رسام یعنی آقای مهران رسام که مدیر تولید بودند این خانه را برای ساخت سریال «همسران» پیدا کردند و آن خانه شد لوکیشن ثابت تمامی کارهایی که با زوج دوست‌داشتنی بیژن بیرنگ و زنده‌یاد مسعود رسام کار کردم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شبونه ، تاریخ انتشار:  10مهر  1399  ، کدخبر:     ،www.shaboneh.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
3
چه خاطرات دور و نزدیکی برای ما زنده شد اما حیف که با خبر بدی این اتفاق افتاد! ایشالله روحشون قرین رحمت و نعمت باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین