پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
چند تا مدیر دولتی دور هم جمع شدند و خودشان تصمیم گرفتند که از بانک آینده بعنوان بانک برتر در تامین مالی نظام نوآوری کشور، تقدیر کنند. چه کسانی به این دوستان مجوز چنین تعینی را داده است؟ بر اساس کدام ضوابط و شاخص و عملکرد؟ جمع کنید این بساط هندوانه قاچ کردن و تعارف تکه پاره کردن را؟ مدیریت آب زرشکی که شاخ و دم ندارد. هر علی قلی خانی، می‌شود متولی و صاحب نظر یک حوزه. آقای دکتر ستاری، شما چرا؟ منتظر ارایه و انتشار توضیحات بانک آینده یا معاون محترم رئیس جمهور هستیم.

شعار سال: در این گردهمایی که در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، دکتر مرادی و مجاهدی اعضای هیأت‌مدیره بانک آینده و خانم دکتر فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط حضور داشتند.
معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به پاس خدمات شایسته بانک آینده در امر تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و کوشش مجدانه و ارزشمند در توسعه نظام تأمین مالی نوآورانه و دانش‌محور، با اهدای لوح سپاس، از این بانک، تقدیر نمود. در بخشی از این لوح سپاس، که با امضای دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس جمهور و دکتر علی وحدت، رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است، خطاب به دکتر فطانت، مدیرعامل بانک آینده، ذکر شده است: «امید است با اتکال به ایزد متعال و جد و جهد جناب‌عالی و مجموعه مدیران و کارکنان گران‌قدر بانک آینده در فراهم‌سازی ابزارها و راه‌کارهای خلاقانه و کارآمد در حمایت از کاربردی‌کردن دانش و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، شاهد جهش در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق اهداف عالیه و اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار اقتصادی کشور عزیزمان باشیم».
به استناد گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، ارائه خدمات مالی و اعتباری بانک آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان، از طریق اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت‌نامه، اشتغال جدید را برای ۱۶۲ نفر و حفظ و تثبیت اشتغال را برای ۸۲۴۰ نفر فراهم نموده است؛ که این امر، سبب صرفه‌جویی ارزی ۱۱۱ میلیون دلاری و کمک به فروش ۱۶.۵۸۹ میلیارد ریالی محصولات دانش‌بنیان صنایع کشور شده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری توسعه پویا، تاریخ انتشار: 12 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، toseepooya.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اون متن نویستون تو اون مربع مستطیل های خاکستری خیلی دوست دارم قشنگ معلومه اصلا عصاب نداره:))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین