پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۴۰۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: در حوزه امریه‌های ارتباط دانشگاه با صنعت ۲۰۰۰ نفر جذب دانشگاه شده و به توسعه فعالیت‌های تقاضامحور پرداختند.
شعار سال: محمدسعید سیف، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در نشست خبری معاون پژوهشی وزارت عتف که امروز دوشنبه ۱۴ مهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خوشبختانه ارتباط صنعت و دانشگاه در چند دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته است و این انتظار به وجود آمده است که دانشگاه‌ها به کار‌ها و فعالیت‌های پژوهشی و اجتماعی بپردازند.

وی ادامه داد: در این راستا طرح تحول ارتباط جامعه و صنعت را نیز تدوین کرده‌ایم، به همین منظور و در جهت افزایش مهارت آموزی اعضای هیئت علمی کار‌هایی انجام شد. همچنین ۴۰ دانشگاه هدایت شغلی، مهارت آموزی به دانشجویان را نیز انجام می‌دهند.

سیف با بیان اینکه ماموریت گرایی یکی از اهداف ما در دانشگاه‌ها است؛ اظهار کرد: بر این اساس دانشگاه‌ها مسائل محیط و استان خود را مورد بررسی قرار خواهند داد و در رفع آن‌ها تلاش می‌کنند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم اظهار کرد: در حوزه امریه‌های ارتباط دانشگاه با صنعت نیز بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب دانشگاه شدند و به توسعه فعالیت‌های تقاضامحور پرداختند. همچنین با وزارت نفت و دفاع طی چند هفته گذشته ۱۳ قرارداد را امضا کردیم تا براساس آن دانشگاه به رفع مشکلات وزارتخانه بپردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این بخش همچنین باید اعضای هیئت علمی که در ارتباط با صنعت هستند را شناسایی کنیم و به تشویق آن‌ها بپردازیم. همچنین لازم است بخش شبکه سازی رخ دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 14 مهر  1399، کد خبر: 880711،  www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا ميشه بدون اشنا امريه گرفت؟ من سوابق اموزشي خوبي دارم اگر كسي ميتونه كمكم كنه ممنون ميشم ازش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
گرفتن امریه خیلییی سخته چن نفر از دوستام خواستن بگیرن نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین