پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۴۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

شعار سال: ساکنان مجتمع جهاندیده ۱ واقع در فاز ششم پرند می گویند : پیمانکار این مجتمع واحدهای مسکونی را نیمه کاره / بدون در و پنجره و دیگر امکانات زیرساختی واگذار کرده است .
به گفته ساکنان این پیمانکار چندین سال باوعده های غیرقابل تحقق از تعهدخود در خصوص تکمیل واحدهای مسکونی سرپیچی و  هزینه خرید و نصب دروپنجره و کابینت و دیگر وسایل موردنیاز را به خریداران تحمیل کرده است .
نبود آسانسور در مجتمع های چندطبقه و کنتور گاز / آب و برق موجب شده ساکنان به سختی روزگار را سپری کنند .
مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به نقش داوری این شرکت در رسیدگی به تخلفات پیمانکاران گفت : پیمانکار مجتمع مسکونی جهاندیده ۱پیش از این بدلیل تخلفی مشابه در مجتمع مسکونی جهاندیده ۲ واقع در فاز چهارم پرند از فعالیت خود خلع و پیمانکار دیگری به جای او منصوب شد .
محسن وطن خواهی افزود : پرونده تخلف این پیمانکار در مجتمع جهاندیده ۱ نیز در دادسرای شهرستان رباط کریم در حال رسیدگی است و برای جلوگیری از تاخیردر رفع مشکلات ساکنان به زودی پیمانکارجدیدی برگزیده و منصوب می شود .

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار خبر: ۱8 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
1
واقعا مردمی که میان تن به مسکن مهری شدن میدن یعنی نمیتونستن جای دیگه خونه بگیرن و از لحاظ مالی در مضیقه هستن حالا شما بیا حقشون رو هم بخور و مردم رو به سختی بنداز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین